اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نمایشگاه صادرات به روسیه فرصت ورود به بازارهای خارجی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر این که هر تولید کننده ای برای خود بازارهای وسیعتری را برنامه‌ریزی می کند، گفت: نمایشگاه صادرات به روسیه بهترین فرصت برای ورود به بازارهای خارجی است.

نمایشگاه صادرات به روسیه فرصت ورود به بازارهای خارجی است

حسین محمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در گفت‌وگو با فارس با بیان این که صادرات بخش مهمی از اقتصاد منطقه و کشور را تشکیل می‌دهد و ابزاری برای کارآمدی تولیدات داخلی است، اظهار داشت: صادرات هم در گرو تولید است و هم محرک تولید و توجه به آن باعث افزایش محصولات تولیدی واحدهای صنعتی و اقتصادی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر این که هر تولید کننده‌ای برای خود بازارهای وسیعتری را برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: یکی از مهمترین بازارها که هم از نظر وسعت، هم تنوع و هم امنیت سرمایه‌گذاری بسیار تاثیر دارد، بازار روسیه است.
وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان زنجان در مهرماه سال جاری نمایشگاه صادرات به روسیه را تدارک دیده و این فرصت را برای تولیدکننده ها و فعالان اقتصادی فراهم کرده تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را به بازرگانان روسیه عرضه کنند.
محمدی افزود: اگر این نمایشگاه در روسیه بود هزینه زیادی برای فعالان اقتصادی داشت، اما این امکان فراهم شده تا فرصت‌های فعالان اقتصادی کشور در این نمایشگاه عرضه شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: با توجه به این که تجار اقتصادی کشور روسیه و کشورهای اوراسیا در نمایشگاه حضور دارند فرصت‌های تجاری پررنگتری برای ما فراهم است و می‌توانیم توانمندترین واحدهای اقتصادی خود را به تاجران روسیه معرفی کنیم.
وی همچنین با یادآوری سیاست‌های دولت برای توسعه روابط با روسیه اظهار کرد: با توجه تلاش دولت برای حضور در بریکس و نقش مهم روسیه در اقتصاد منطقه، امیدوارم این نمایشگاه فرصت‌های خوبی را برای فعالان اقتصادی ایجاد و زمینه توسعه استان را فراهم کند.

پایان پیام/73002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول