اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نمایشگاه روسیه، فرصتی تاریخی برای صادرات است

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایشگاه صادرات به روسیه فرصتی برای ورود محصولات کیفی به بازارهای جهانی محسوب می‌شود.

نمایشگاه روسیه، فرصتی تاریخی برای صادرات است

مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ورود موثر به بازار روسیه حائز اهمیت است، اظهار کرد: درباره نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه هم اگر از این فرصت استثنایی در صادرات استفاده نشود، قطعا افسوس به جای خواهد ماند و باید از این فرصت تاریخی و روابط خوبی که در عرصه تجاری و بازار فراهم شده حداکثر استفاده را برد.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه زنجان ظرفیت برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی را دارد، افزود: زنجان از استان‌هایی است که کمترین نرخ بیکاری را دارد و در بهار 1402 رتبه اول اشتغال را کسب کرده که این مهم نشان می‌دهد که استان زنجان آمادگی اقدامات بین‌المللی را دارد.

وی با بیان اینکه راهبرد وزیر صنعت، معدن و تجارت، بر توسعه رشد تولیدات و محصولات صادرات محور است، یادآور شد: این روند استراتژی نخست ما در صنعت، معدن و تجارت خواهد بود و متناسب با آن از فرصت‌های صادراتی استفاده خواهیم کرد تا متناسب با آن شاهد رشد محصولات صادرات محور باشیم.

برادران افزود: در زنجان مصحولات شوینده، غذایی و قطعات خودرو مورد توجه قرار گرفته و در سطح کشور هم محصولاتی که مورد توجه قرار گرفته و استانداردهای ملی و بین‌المللی را کسب کرده در فرایند صادرات قرار خواهیم داد.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: امیدوارم حضور کارخانجات خود زنجان و سایر کارخانه‌ها در روسیه پررنگ باشد، که این نمایشگاه فرصت تاریخی در مقطعی تاریخی است تا محصولات کیفی خود را به بازارهای جهانی برسانیم.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول