اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رئیس هیات ورزشهای دریایی و ساحلی هرمزگان انتخاب شد

احسان کامرانی به عنوان نخستین رئیس هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی هرمزگان انتخاب شد.

رئیس هیات ورزشهای دریایی و ساحلی هرمزگان انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نخستین مجمع عمومی انتخابات ریاست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی هرمزگان امروز شنبه ۱۸ شهریورماه دربندرعباس برگزار شد که در نهایت احسان کامرانی تمامی آرای ماخوذه را کسب و به عنوان نخستین رئیس این هیات درهرمزگان کار خود را آغاز کرد. 

کامرانی که به عنوان سرپرست هیات ورزشهای دریایی و ساحلی هرمزگان فعالیت می کرد در جریان این انتخابات ۲۰ رای کسب کرد و به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات در هرمزگان منصوب شد. 

همچنین پس از انتخاب نخستین رئیس هیات ورزشهای دریایی و ساحلی هرمزگان ، اعضای این مجمع،  لیلا قربانی را به عنوان نایب رئیس، رضا کفاشپور خزانه دار، عبدالله لشکری، محمدرضاصفا و سعیدخادمی پور را به عنوان اعضای هیات رییسه ورزشهای دریایی و ساحلی هرمزگان انتخاب کردند. 

در نخستین مجمع انتخابات هیات ورزشهای دریایی و ساحلی هرمزگان که دربندرعباس برگزار شد رضا شجیع سرپرست فدراسیون، مظفرمهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ، زابلی پور معاونت توسعه ورزش اداره کل و جمعی از مسئولان اداره ورزش و جوانان و همچنین اعضای این مجمع حضور داشتند.

احسان کامرانی اکنون معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان هم هست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول