اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جابجایی 500 هزار خودرو به جزایر خلیج فارس در نوروز

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: بیش از ۵۰۰ هزار خودرو در مسیرهای دریایی هرمزگان جابجا شده است.

جابجایی 500 هزار خودرو به جزایر خلیج فارس در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نادر پسنده  سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور صبح امروز در حاشیه سفر به استان هرمزگان، افزود: از این تعداد بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار سفر دریایی مربوط به استان هرمزگان است.

وی با اشاره به رتبه اول هرمزگان در زمینه سفرهای دریایی اضافه کرد: برای این تعداد سفر دریایی در هرمزگان، تاکنون حدود ۲۵ هزار شناور مسافری و ۴۸ هزار شناور تفریحی تردد داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به جابجایی بیش از ۵۰۰ هزار خودرو در مسیرهای دریایی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این مدت میزان تردد خودرویی به جزایر خلیج فارس ۹ درصد و سفرهای دریایی و گردشگری نیز حدود پنج درصد رشد داشته است.

پسنده با بیان اینکه تیم‌های امداد و نجاتی که در منطقه مستقر هستند تا به امروز هیچ گونه خسارت جانی نداشته است، عنوان کرد: هرمزگان قطب مسافری و گردشگری کشور در حوزه دریایی است و همه سفرهای دریایی خودرویی که با استفاده از لندینگ کرافت‌ها شکل می‌گیرد، مربوط به این استان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول