اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

1425 کارخانه شالیکوبی در گیلان فعالند

معاون توسعه‌ بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان،با اشاره به فعالیت یک هزار و ۴۲۵ کارخانه‌ شالیکوبی در گیلان، گفت: نرخ تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج سفید در شالیکوبی‌ها ۲ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است.

1425 کارخانه شالیکوبی در گیلان فعالند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، قاسم جوادزاده معاون توسعه‌ی بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان عصر امروز در حاشیه بازدید از یک واحد برنجکوبی در این استان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر فعالیت کارخانه‌های برنجکوبی با قدرت در حال انجام است، اظهار کرد: همزمان با آغاز فصل برداشت و شروع بکار کارخانجات شالیکوبی در گیلان، از سه هفته‌ی پیش طرح نظارت بر فعالیت کارخانجات شالیکوبی آغاز شده و تا پایان کار تبدیل شلتوک به برنج سفید در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

وی با اشاره به جزئیات نرخ تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج سفید در شالیکوبی‌ها، گفت: نرخ تبدیل هر کیلو شلتوک به برنج سفید در شالیکوبی‌ها ۲ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده و این نرخ بر اساس مصوبه‌ تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ ستاد تنظیم بازار گیلان تعیین و ابلاغ شده است.

معاون توسعه‌ بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از فعالیت بیش از یک‌هزار کارخانه برنجکوبی در این استان خبر داد و افزود: در حال حاضر هزار و ۴۲۵ کارخانه‌ی شالیکوبی در گیلان فعالند که از این تعداد ۳۵۰ کارخانه اصلاح ساختار یا نوسازی شدند.

 معاون توسعه‌ی بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان  با درخواست از شالیکاران گیلانی در صورت اعلام تخلف به بازرسان این سازمان بیان کرد: از مردم درخواست دارم در صورت مشاهده یا برخورد با تخلفات احتمالی در شالیکوبی ها، با سامانه‌ی ۱۲۴ اداره کل صمت، یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گیلان تماس گرفته و یا حضوری به تعاونی شالیکوبی‌ها و بازرسان سازمان جهاد کشاورزی گیلان در شهرستان‌های ۱۷ گانه‌ی استان گزارش دهند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول