اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| تشریح نحوه ثبت درخواست مهمان به سایر واحدهای دانشگاه آزاد توسط دانشجو

میز دانشجو در این قسمت نحوه ثبت درخواست مهمان به سایر واحدهای دانشگاه آزاد توسط دانشجو را شرح می‌دهد.

میز دانشجو| تشریح نحوه ثبت درخواست مهمان به سایر واحدهای دانشگاه آزاد توسط دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس- میز دانشجو در این قسمت نحوه ثبت درخواست مهمان به سایر واحدهای دانشگاه آزاد توسط دانشجو را شرح می‌دهد.

در این راهنما فرآیند ارسال درخواست ترم مهمانی توسط دانشجو و روال رسیدگی به درخواست توسط کارشناس مربوطه و ایجاد پذیرش اتوماتیک دانشجو در مقصد در صورت تایید توسط کارشناس آموزش مبدأ توضیح داده می‌شود.

فرآیند ارسال درخواست توسط دانشجو

مطابق با تصویر زیر دانشجو از طریق منوی"ارسال و پیگیری درخواست دانشجو" و با انتخاب طبقه‌بندی موضوع "عملیات آموزشی دانشجو" و موضوع درخواست "مهمان به سایر واحد‌های دانشگاه آزاد " و انتخاب واحد سازمانی (واحد دانشگاهی مقصد که دانشجو متقاضی مهمانی است.) می‌تواند درخواست مهمانی خود را ثبت و در صورت لزوم متن درخواست را تکمیل کند.

نکته: واحد مقصد انتخابی توسط دانشجو برای هر دانشجو فقط محدود به واحدهای دانشگاهی است که گروه فرعی و رشته و مقطع معادل رشته تحصیلی دانشجوی متقاضی درخواست ترم مهمانی را داشته باشند، با انتخاب دکمه "ثبت " پیام "درخواست مهمان به سایر واحدهای دانشگاه در نیمسال ۱۴۰۲ با موفقیت ثبت شد" به دانشجو نمایش داده می‌شود.

فرآیند رسیدگی به درخواست مهمانی توسط کارشناس آموزش:

در منوی درخواست/مجوز-زیرمنوی "رسیدگی به درخواست" در صورتی که کارشناس مربوطه در افراد سمت مربوط به "کارشناس آموزش" در منوی واحدهای سازمانی تعیین شده باشد،درخواست‌ها دانشجویان با موضوع مهمانی در کارتابل وی قابل مشاهده است و امکان بررسی درخواست‌های ثبت شده با موضوع "مهمان به سایر واحدهای دانشگاه آزاد" را دارد.

در این منو امکان جستجو بر اساس شماره دانشجویی (کد نقش موثر) و سایر اطلاعات وجود دارد، در صورت لزوم هم می‌توان فقط موضوع درخواست را انتخاب و جستجو کرد.

نکته: در این صفحه کارشناس از طریق ستون "ویرایش واحد موثر" هنگام رسیدگی به درخواست دانشجو و در صورت لزوم، امکان تغییر واحد مقصد را دارد و در این مرحله توسط سیستم بررسی می‌شود که گروه آموزشی دانشجو در واحد انتخابی توسط دانشجو وجود داشته باشد، در صورت عدم وجود گروه و رشته و مقطع در واحد انتخابی پیامی مرتبط به دانشجو ارسال می‌شود.

در این مرحله امکان تایید یا رد درخواست توسط کارشناس وجود دارد و در صورت لزوم کارشناس مربوطه می‌تواند از طریق "درج متن پاسخ" برای مشاهده توسط دانشجو متن مورد نظر را نیز درج کند.

فرآیند اعمال نتایج درخواست مهمانی و ثبت اتوماتیک پذیرش دانشجو در مقصد تعیین شده توسط سیستم

در واحد مبدأ:

در این مرحله و در صورت تایید درخواست و با کلیک بر روی لینک اعمال نتایج درخواست ،درخواست مربوطه توسط سیستم بررسی و ثبت اتوماتیک اطلاعات دانشجو در واحد مقصد تعیین شده با وضعیت درخواست "در دست اقدام" درج می‌شود.

در این مرحله نیز وضعیت "مهمان به سایر واحدهای دانشگاه آزاد" به صورت سیستمی در واحد مبدا برای دانشجو با درج کاربر ثبت کننده و تاریخ ثبت درج می‌شود.

لازم به توضیح است برای وضعیت‌های مهمانی خاص امکان تغییر وضعیت در مبدأ توسط کارشناس مربوطه از طریق منوی مدیریت وضعیت وجود دارد.

در واحد مقصد:

در این مرحله و در مقصد به صورت اتوماتیک و توسط سیستم یک رکورد پذیرش جدید متناظر با اطلاعات دانشجو و با نوع درخواست"مهمان ترم کامل از سایر واحدهای دانشگاهی" درج می‌شود و در منوی "رسیدگی به درخواست ورود به دانشگاه (محدود) " توسط کارشناس مربوطه قابل رسیدگی است و در صورت تایید درخواست ، ادامه مراحل و تخصیص شماره دانشجویی توسط کارشناس واحد مقصد انجام می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول