اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| فرایند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه

میز دانشجو در این قسمت فرایند ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع دکتری سال تحصیلی 1403- 1402 رشته‌های مختلف تحصیلی (سهمیه استعدادهای درخشان) را شرح می‌دهد.

میز دانشجو| فرایند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، میز دانشجو در این قسمت فرایند ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ رشته‌های مختلف تحصیلی (سهمیه استعدادهای درخشان) را شرح می‌دهد.

ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان بصورت مشروط و با اخذ تعهد کتبی انجام می‌پذیرد و فرآیند ثبت‌نام، منحصراً پس از تأیید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور و هیأت مرکزی گزینش دانشجو، از حالت مشروط به قطعی تبدیل خواهد شد.

نکته مهم: ثبت‌نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز در سامانه آزمون دانشگاه به نشانی ir.ac.atu.azmoon انجام می‌شود و همچنین ثبت‌نام در سیستم آموزشی دانشگاه (گلستان) به نشانی ir.ac.atu.ems قابل انجام است.

تمامی پذیرفته‌شدگان مؤظف هستند از تاریخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح به بعد با مراجعه به سامانه آزمون دانشگاه مراحل ثبت‌نام خود را شروع کنند.

فرایندها:

واریز مبلغ ۲۱۱۴۰۰۰۰ ریال (دویست و چهارده هزار تومان) (به شماره حساب ۴۰۰۱۰۲۱۱۰۱۰۰۷۴۸۹ یا شماره شبا IR۷۷۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۲۱۱۰۱۰۰۷۴۸۹ (شناسه پرداخت: ۲۹۴۰۲۱۱۷۴۱۱۳۵۶۰۰۰۱۱۳۵۶۰۷۴۸۰۰۱۰) یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۲۹۹۸۲۲۸۲ به نام بانک مرکزی خزانه‌داری کل کشور در وجه هیات مرکزی گزینش دانشجو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در یکی از شعب یا خودپردازهای بانک ملی)

ورود به سامانه آزمون دانشگاه

دانشجویان با همان نام کاربری و رمز ورود که در زمان ثبت‌نام اولیه داشته‌اند، وارد سامانه آزمون شوند. در صورت فراموشی رمز عبور با شماره ۴۸۳۹۲۶۱۶ تماس بگیرند.

دریافت فرم صلاحیت عمومی از سامانه آزمون دانشگاه و تکمیل دقیق آن

دانشجویان باید پس از ورود به صفحه شخصی خود در سامانه، از بخش تعهدنامه‌های ثبت‌نام، نسبت به دریافت و تکمیل دقیق فرم صلاحیت عمومی اقدام کنند.

ضروری است در هنگام تکمیل فرم، داوطلب تصویر خود را در فرم صلاحیت عمومی در جای مشخص شده الصاق کند.

بسیار مهم: تمامی بخش‌های فرم صلاحیت عمومی بایستی به دقت تکمیل شود. لیکن اگر دانشجویی درباره بخش خاصی سابقه‌ای ندارد (به عنوان مثال؛ وضعیت شغلی) با درج کلمه "ندارم" یا "شاغل نیستم" مشخص کند. ضمناً تکمیل کامل بند 8 فرم مذکور (تحت عنوان 4 نفر معرف) مطابق توضیحات مندرج در فرم، بسیار مهم است.

تذکر: در صورتی که دانشجو فرم را ناقص پر کند و هیات مرکزی گزینش، تایید صالحیت وی را اعلام نکند، وضعیت ثبت‌نام دانشجو از مشروط به قطعی تبدیل نشده و مطابق مقررات با ایشان برخورد خواهد شد. 

بارگذاری فرم تکمیل‌شده صلاحیت عمومی به‌همراه تصویر فیش واریزی (بند1) و تصویر حکم کارگزینی (درصورت اشتغال به کار رسمی) در سامانه

مهم: داوطبان پس از تکمیل فرم صلاحیت عمومی به صورت خوانا و دقیق، و الصاق عکس خود در محل مشخص، فرم را اسکن (فقط اسکن) و در قالب فرمت pdf ، به همراه تصویر فیش واریزی و حکم کارگزینی در سامانه بارگذاری کنند.

تکمیل فرم تعهد ثبت‌نام مشروط در سامانه 

اعلام شماره حساب در سامانه (برای بهرهمندی از مزایای دفتر استعدادهای درخشان)

تکمیل تعهد چاپ مقاله و نمره زبان در سامانه

مرحله دوم: (ثبت‌نام و بارگذاری مدارک درخواستی در سامانه آموزش دانشگاه- گلستان)

تمامی پذیرفته‌شدگان موظف هستند از تاریخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح به بعد با مراجعه به سیستم آموزش دانشگاه (گلستان) مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در بازه زمانی یاد شده به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

فرایندها:

تمامی مراحل مربوط به ثبت‌نام دانشجویان بدون آزمون (سهمیه استعداد درخشان) در سامانه آموزشی دانشگاه (گلستان) همانند فرایند ثبت‌نام دانشجویان پذیرفته شده از طریق آزمون سراسری خواهد بود. لیکن تمامی دانشجویان موظف هستند ضمن مطالعه دستورالعمل ثبت‌نامی مندرج دراین اطلاعیه از و سایت دانشگاه، اطلاعیه و نحوه ثبت‌نام دانشجویان پذیرفته شده از طریق آزمون سراسری را نیز مطالعه و با توجه به نکات مهم و مربوطه درباره ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دانشجویان بدون آزمون بایستی تمامی فرم‌های مورد نیاز مندرج در اطلاعیه ثبت‌نام دانشجویان پذیرفته شده از طریق آزمون سراسری را پر کرده و در محل خود در سیستم گلستان بارگذاری کنند.

تمامی پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری بدون آزمون (سهمیه استعداد درخشان) برای ورود اولیه به سیستم گلستان و تکمیل فرایند ثبت‌نامی خود از کد کاربردی (کدملی 4021u ) و رمز عبور (کد ملی) استفاده کنند.

مرحله سوم: ثبت‌نام در دانشکده‌های تابعه

تحویل مدارک و تکمیل ثبت‌نام در دانشکده‌های تابعه از تاریخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ است.

فرایندها:

تمامی پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری بدون آزمون (سهمیه استعداد درخشان)، لازم است مطابق با دستورالعمل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ عمل کرده و ثبت‌نام خود را کامل کنند.

مهم: مدارک ثبت‌نامی، نحوه ثبت‌نام و تحویل مدارک به دانشکده‌های تابعه، عیناً مشابه پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری است که اطلاعیه آن در پایگاه اینترنتی دانشگاه است. اطلاعیه نحوه ثبت‌نام در این مرحله از طریق لینک  https://edu.atu.ac.ir/fa/news/22597 قابل دسترس است.

زمان و نحوه شروع و برگزاری کلاس‌ها 

فرایندها:

زمان شروع تحصیل تمامی دانشجویان و نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی مربوط به تقویم آموزشی دانشگاه است که از طریق اطلاعیه‌های معاونت آموزشی به طور مرتب در وب سایت اصلی دانشگاه اعلام می‌شود. لیکن دفتر استعداد درخشان در باره اینگونه مسائل صاحب اختیار و پاسخگو نیست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول