اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فعالیت 12 شرکت سرویس مدارس در گرگان

مدیرعامل شرکت حمل و نقل بار و مسافر گرگان گفت: ۱۲ شرکت سرویس مدارس در گرگان فعال هستند و در راستای جابجایی مسافران اقدام خواهند کرد.

فعالیت 12 شرکت سرویس مدارس در گرگان

محمدمهدی کمالغریبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای سرویس مدارس، اظهار کرد: از کلیه رانندگان خودروهای شخصی که مایل به فعالیت در فرآیند سرویس مدارس هستند برای دریافت مجوز به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ۱۲ شرکت سرویس مدارس در گرگان فعال هستند و در راستای جابجایی مسافران اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: نرخ جدید سرویس‌های مدارس به شرکت‌ها و مدارس ابلاغ شده و تخطی از آن تخلف محسوب می‌شود.

کمالغریبی بیان کرد: ما به شدت در موضوع تعداد سرویس‌های مدارس کمبود داریم و مشوق پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی در نظر گرفتیم که افراد متقاضی فعالیت در قالب سرویس مدارس بتوانند با اقبال بهتری به این ناوگان بپیوندند.

وی اضافه کرد: یکی از مسائلی که ما با آن مواجه هستیم شدت تردد از ابتدای مهرماه است و تقاضا داریم آموزش و پرورش ساعت شروع مدارس را در مقاطع مختلف به صورت شناور در نظر بگیرند که در یک تعامل لازم با پلیس راهور بتوانیم ترافیک و ترددهای شهر را کنترل کنیم که با کمترین مشکل تردد خودروها انجام شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان در خصوص نرخ امسال سرویس مدارس بیان کرد: نرخ سرویس مدارس مینی‌بوس ۵۰۰ هزار تومان، ون ۶۰۰ هزار تومان، خودروهای کلاس ۱۳۰۰ همانند پراید مبلغ ۷۰۰ هزار تومان، خودروهای کلاس ۱۶۰۰ همانند سمند، پژو و ال ۹۰ به میزان ۸۰۰ هزار تومان با مسیر رفت و برگشت مجموع ۲۰ کیلومتر تعیین شده است.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول