اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حضور وزیر کشور در جمع مردم روستای قدرت‌آباد دامغان

وزیر کشور با حضور در جمع مردم روستای قدرت‌آباد دامغان از خدمات‌رسانی آنها به زائران امام رضا (ع) قدردانی کرد.

حضور وزیر کشور در جمع مردم روستای قدرت‌آباد دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر امروز با حضور در جمع مردم روستای قدرت‌آباد دامغان ضمن ادای فریضه نماز جماعت از خدمات‌رسانی آنها به زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) قدردانی کرد.

وزیر کشور همچنین در گفت‌وگوی چهره به چهره با تنی چند از مردم روستای قدرت‌آباد و مسافران و زائرانی که در حسینیه علی‌بن‌موسی الرضا (ع) این روستا حضور داشتند، به پرسش‌های آنها پاسخ گفت.

موکب حسینیه علی‌بن‌موسی الرضا (ع) روستای قدرت‌آباد دامغان یکی از موکب‌های فعال استان سمنان است که به زائران حرم امن رضوی و زائران حسینی در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان خدمات‌رسانی می‌کند.

روستای قدرت‌آباد دامغان در مسیر مشهد- تهران قرار گرفته است و وزیر کشور برای رفع برخی از مشکلات مردم این روستا قول مساعد داد.

به گزارش فارس؛ قدرت‌آباد در دهستان قهاب صرصر در بخش امیرآباد دامغان واقع است؛ این روستا در ۲۰ کیلومتری دامغان قرار دارد.مردم این روستا بسیار مهربان و مهمان‌نواز هستند و در جهت سازندگی این روستا تلاش بسیار انجام داده‌اند.

بیشتر مردم این روستا به کار کشاورزی مشغول هستند و پسته از محصولات اصلی این روستااست؛ قلعه صددروازه یکی از جاهای دیدنی این روستا محسوب می‌شود.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول