اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در اراک برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر در 20 نقطه استان خبر داد.

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام خلیلی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر در ۲۰ نقطه استان گفت: این برنامه با سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی امشب همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهر اراک برگزار خواهد شد.

وی افزود: عملکرد شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارزی از خدمتگزاری صادقانه و خالصانه است  و هشتم شهریور که سالروز آسمانی شدن آنهاست فرصت مناسبی برای تبیین وترویج اندیشه های سیاسی، فکری وشخصیتی این شهیدان والامقام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: تواضع و فروتنی، خدمت صادقانه، عشق به مردم و دوری از تکبر از صفات بارز این شهدا در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی بشمار می رود که لازم است در سطح جامعه تبیین شود.

خلیلی در امور روحانیون معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر به جامعه را امری ضروری دانست و بیان کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین آرا و اندیشه‌های سیاسی این شهیدان است که در این زمینه برنامه های متنوعی اعم از فرهنگی و تبیینی در سطح استان در حال اجراست.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری هشتم شهریور به نام روز ملی مبارزه با تروریسم گفت: تجلیل از خانواده های شهدای ترور و جانبازان حوادث تروریستی طی روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه جاری در سراسر استان برگزار می‌شود.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول