اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح 9 پروژه‌ راهداری با حضور استاندار زنجان

همزمان با هفته دولت 9 پروژه‌ راهداری با حضور استاندار زنجان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 9 پروژه‌ راهداری با حضور استاندار زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در آئین بهره‌برداری از ۹ پروژه راهداری که در محل کارخانه آسفالت برگزار شد، با تشریح اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی این کارخانه اظهار کرد: راه‌اندازی این کارخانه با پیگیری مستمر محقق شده است که مزیت آن انجام درست کار است.
استاندار زنجان با بیان اینکه کارخانه آسفالت خرمدره روزی یک هزار و ۵۰۰ تن آسفالت برای این مسیر تامین می‌کند، افزود: این اقدام منجر به حل بلندمدت مشکل تامین آسفالت خواهد شد. 
وی افزود: آن چیزی که رمز موفقیت مدیران استانی در این مقطع محسوب می‌شود، برنامه‌ریزی و پیگیری برای موفقیت کار است که در برخی مواقع همراه با ریسک هم هست.

گفتنی است، پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

روکش مقطعی آسفالت محور ترانزیت زنجان- میانه، کیلومتر صفر تا ۱۰۶، آسفالت محور آستاکول- درام, لکه‌گیری مقطعی و روکش محورهای روستایی زرنان، کزبر و محور اسفجین- میرجان به طول ۵.۵ کیلومتر ( با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی)، لکه‌گیری مقطعی و روکش آسفالت محور قواق علیا و سفلی و قرقان علیا و سفلی- کاروانسرا و یوسف‌آباد به طول ۶.۵ کیلومتر ( با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی) و لکه‌گیری و روکش آسفالت محور روستایی کاکاآباد و محور اسد‌آباد- قیاسه به طول ۱۲ کیلومتر از جمله پروژه‌هایی است که امروز با حضو استاندار افتتاح می‌شود

همچنین روکش آسفالت و خط‌کشی محور سلطانیه- قیدار به طول ۵.۵ کیلومتر، افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دشت آروند، بهسازی و اجرای روکش آسفالت راه روستایی دالکی به طول ۳ کیلومتر، بهسازی و اجرای روکش آسفالت راه روستایی علی‌آباد معینی به طول ۲ کیلومتر، کارخانه آسفالت کندوان پارس و ۷۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در باند جنوبی و 31 هزار در باند شمالی از دیگر پروژه‌هایی است که امروز به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول