اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۳۶۵ تألیف معلمان استان سمنان موردحمایت قرار گرفت

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان سمنان گفت: طی یک سال اخیر، ۳۶۵ اثر تألیفی و پژوهشی معلمان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش این استان موردحمایت قرار گرفت.

۳۶۵ تألیف معلمان استان سمنان موردحمایت قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامرضا همتی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به دستاوردهای آموزش و پرورش این استان طی یک سال اخیر به مناسبت هفته دولت بیان کرد: اجرای بیست و ششمین برنامه معلم پژوهنده با مشارکت ۲ هزار و ۵۸۰ نفر و برنامه‌ریزی برای طرح مدرسه پژوهنده دو اقدام راهبردی آموزش و پرورش در یک سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان سمنان از ۳۶۵ تألیف معلمان و اعضای خانواده آموزش و پرورش استان حمایت کرده است، تأکید کرد: انعقاد سه تفاهم‌نامه همکاری و علمی و پژوهشی با مراکز علمی و ساماندهی و راهبری سه طرح تحولی و پنج طرح مطالعاتی تحویلی در مجموعه آموزش و پرورش در زمره دیگر اقدامات شاخص حوزه پژوهش بوده است.

معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان سمنان از ساماندهی و هدایت ۱۸۰ طرح تحقیقاتی و پایان‌نامه دانشجویی با موضوع آموزش و پرورش طی یک سال اخیر در استان خبر داد و افزود: چاپ بیش از ۱۸۵ مقاله در نشریات و برگزاری فراخوان هفته ملی پژوهش از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه پژوهش در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان است.

همتی از برگزاری وبینار آموزشی اصول و مبانی روش تحقیق به میزان ۶ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد و بیان کرد: تألیف و ترجمه ۵۵ کتاب، ارائه ۴۳ مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌ها و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی برای همکاران آموزش و پرورش استان در زمره دیگر اقدامات یک سال اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه اجرای بیست و ششمین برنامه معلم پژوهنده در استان سمنان با رشد ۳۳ درصدی برنامه‌ها نسبت به سال قبل روبه‌رو شد، گفت: برگزاری وبینار اصول و مبانی مقاله‌نویسی به میزان هشت هزار نفر ساعت و برگزاری وبینار آموزشی پروپوزال نویسی به میزان چهار هزار و ۳۲۰ نفر ساعت از دیگر اقدامات صورت گرفته در مجموعه آموزش و پرورش استان طی یک سال اخیر بوده است.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول