اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستاورد‌های نظام باید با شیوه‌های نوین و مبتکرانه به افکار عمومی معرفی شود

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستاورد‌های نظام در زمینه‌های مختلف باید با شیوه‌های نوین و مبتکرانه با استفاده از ابزار هنر تبیین و بازنمایی شود.

دستاورد‌های نظام باید با شیوه‌های نوین و مبتکرانه به افکار عمومی معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در دیدار با استاندار خراسان رضوی ضمن اطمینان بخش و امیدآفرین خواندن اقدامات مجموعه مدیریت اجرایی استان گفت: دستاورد‌های نظام باید با شیوه‌های نوین و مبتکرانه به افکار عمومی معرفی شود.

وی افزود: علی رغم تأکیدات رهبری معظم «مد ظله العالی» کمتر توانسته ایم خدمات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای نسل جوان تشریح کنیم و این مسأله در قالب جهاد تبیین مجدداً مورد تأکید قرار گرفته است.

وی گفت: ما نتوانستیم مزایا و خدمات جمهوری اسلامی را در یک آیینه شفاف از وضعیت گذشته و حال در برابر نسل جدید قرار بدهیم و این مسأله باید با کار جهادی و تلاش مضاعف رفع شود حال آنکه برخی کشور‌ها عقب ماندگی ها، نواقص و مشکلات خود در عرصه‌های مختلف را با تبلیغات پوشش می‌دهند و در واقع افکار عمومی مردم خود را فریب می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی بیان کرد: دستاورد‌های نظام در زمینه‌های مختلف باید با شیوه‌های نوین و مبتکرانه با استفاده از ابزار هنر تبیین و بازنمایی شود و جامعه هنری و رسانه‌ها در این زمینه نقش ممتازی برعهده دارند و در حال حاضر تشریح خدمات مجموعه دولت و مدیریت اجرایی استان از طرق مختلف ضروری است و دستگاه قضایی از این مجموعه اقدامات حمایت خواهد کرد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: باید از افراد صاحب فکر و اندیشه برای پیشبرد اهداف نظام با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم استفاده شود و در این راستا اندیشه و عمل شهیدان رجایی و باهنر به ویژه در زمینه خدمت رسانی به مردم باید سرلوحه همه ما قرار گیرد چراکه این شهیدان براساس نیاز‌های زمان خود اقدام و عمل می‌کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول