اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: هیچ کارخانه و مرکز تولیدی نباید تعطیل شود

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: هیچ کارخانه و مرکز صنعتی نباید به دلیل اقامه دعوی و تشکیل پرونده تعطیل شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: هیچ کارخانه و مرکز تولیدی نباید تعطیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در جمع مسئولان قضایی و تولید کنندگان در جلسه مدیریت پرونده‌های مهم قضایی در مجتمع قضایی ولایت مشهد اظهار کرد: با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی در قالب سند تحول یکی از مهمترین راهبرد‌های مجموعه قضایی به ویژه در دوران اخیر؛ حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی و سرمایه گذاری‌های مشروع است و براساس اسناد موجود با همت مسئولان قضایی و همراهی جامعه صنعت، از بیکاری تعداد قابل توجهی از نیرو‌های کار و تعطیلی کارخانه‌های متعددی پیشگیری به عمل آمده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: در شرایط کنونی هیچ کارخانه و کارگاه تولیدی نباید به دلیل اقامه دعوی و تشکیل پرونده تعطیل و چرخه تولید آن متوقف شود و بر این اساس به تعطیلی کشاندن مراکز تولیدی و صنعتی تحت عناوین واهی و متقلبانه جرم تلقی شده و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: هدف ما از اقدامات در حال انجام؛ پیشگیری از تعطیلی مراکز صنعتی و جلوگیری از بیکاری نیرو‌های خدوم کار و متوقف شدن چرخه تولید است و در این راستا حفظ منافع عمومی توسط دستگاه قضایی دنبال و پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی خاطر نشان کرد: تلاش قابل توجهی در زمینه احیاء کارخانه‌های تعطیل شده یا نیمه تعطیل توسط دولت در حال انجام و مجموعه قضایی نیز در این راستا از تمامی ظرفیت‌های موجود قانونی استفاده خواهد کرد.

در این جلسه تعدادی از تولیدکنندگان به بیان مسائل خود پرداخته و به لحاظ ورود میدانی به موضوع حمایت از تولید و کارآفرینی به منظور رشد تولید تقدیر کردند و همچنین رئیس کل دادگستری استان نیز دستورات لازم در خصوص بررسی و رفع مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول