اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بزرگراه شهید خرازی تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعریض بزرگراه شهید خرازی اصفهان بدنه‌سازی آن تاکنون ۷۲ درصد پیشرفت داشته است، گفت: تلاش می‌کنیم تا یک ماه آینده پروژه به بهره‌برداری برسد.

بزرگراه شهید خرازی تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، امیرعباس رحمتی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان اظهار داشت: در پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی، عملیات اجرای حفاری شمع‌های سازه نگهبان دیوارها به اتمام رسیده است و خاک‌برداری محل تعریض انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش زیادی از زیرسازی پروژه انجام شده و بدنه‌سازی آن تاکنون ۷۲ درصد پیشرفت داشته است، بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا یک ماه آینده پروژه به بهره‌برداری برسد.

رحمتی با اشاره به اینکه پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل پل مطهری تا خیابان شهید اشرفی‌اصفهانی به طول ۳۰۰ متر در دو باند و در مجموع به طول ۶۰۰ متر اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه در هر باند یک خط عبور جدید به خطوط فعلی اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان افزود: این پروژه شامل عملیات حفاری شمع‌های سازه نگهبان شامل حدود ۱۴۲ شمع، خاک‌برداری، بتن‌ریزی، آرماتوربندی، اجرای دیوار، زیرسازی و روسازی معبر تازه تعریض‌شده و در نهایت اجرای آسفالت است.

وی با بیان اینکه در قسمت‌هایی که تعریض انجام می‌شود ۲۵ درصد به ظرفیت بزرگراه اضافه خواهد شد تا شاهد کاهش گره‌های ترافیکی در بزرگراه شهید خرازی باشیم، گفت: از صبوری و همکاری شهروندان در اجرای این پروژه تشکر می‌کنیم و انتظار داریم در طول دوره خاک‌برداری برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و در ساعات نیمه‌شب که بزرگراه خلوت‌تر است، به رانندگی در سرعت مجاز توجه داشته باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول