اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انجام عملیات خاک‌برداری طرح تعریض بزرگراه شهید خرازی

معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: تاکنون عملیات بتن‌ریزی اولین شمع‌های طرح تعریض بزرگراه شهید خرازی و همچنین آرماتوربندی، سبدگذاری و عملیات خاک‌برداری آن انجام شده است.

انجام عملیات خاک‌برداری طرح تعریض بزرگراه شهید خرازی

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، ابراهیم آزادی معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری اصفهان اظهار داشت: طرح تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل پل شهید مطهری تا خیابان شهید اشرفی‌اصفهانی به طول ۳۰۰ متر در هر دو باند و در مجموع به طول ۶۰۰ متر است.

وی با بیان اینکه در هر باند یک خط عبور جدید به خطوط فعلی اضافه می‌شود، افزود: احجام کلی طرح شامل عملیات حفاری شمع‌های سازه نگهبان با حدود ۱۴۲ شمع و خاک‌برداری ۱۵۰۰ متر مکعب،  بتن‌ریزی، آرماتوربندی، اجرای دیوار، زیرسازی و روسازی معبر تازه تعریض‌شده و در نهایت اجرای آسفالت است.

آزادی خاطرنشان کرد: به‌دلیل حجم و شدت ترافیک عبوری در بزرگراه و انجام همزمان فعالیت عمرانی برنامه‌ریزی شده، برای جلوگیری از خلل در حرکت خودروها، همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت کنند بخش‌های اصلی پروژه در شیفت شب انجام می‌شود.

معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه این پروژه از هفته گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: تاکنون عملیات بتن‌ریزی اولین شمع‌های طرح تعریض این بزرگراه و همچنین آرماتوربندی و سبدگذاری و عملیات خاک‌برداری آن انجام شده است.

وی اضافه کرد: از صبوری و همکاری شهروندان در اجرای این طرح تشکر می‌کنیم و انتظار داریم در طول دوره خاک‌برداری برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و در ساعات نیمه‌شب که بزرگراه خلوت‌تر است، به رانندگی با سرعت مجاز توجه داشته باشند.

به گزارش فارس، بزرگراه شهید خرازی در غرب شهر اصفهان یکی از بزرگراه‌های مسیر رینگ سوم ترافیکی این شهر است که ترافیک سرسام‌آور آن باعث گلایه‌ شدید مردم شده است.

عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی با هدف روان‌سازی ترافیکی از طریق حذف فضای سبز حاشیه اتوبان حدفاصل خیابان شهید اشرفی اصفهانی و خیابان آتشگاه آغاز شده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول