اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

عزت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت است

امام جمعه موقت تاکستان گفت: عزت، عظمت، سربلندی و سرافرازی کنونی مردم ایران اسلامی را در عرصه های بین الملی ببیند که دلاور مردان کشورمان اجازه ورود بیگانگان به وجبی از خاک و آب و آسمان ایران را نمی‌دهند و اگر کسی به خود اجازه ورود بدهد همانند کشتی انگلیسی با برخوردی قاطع روبرو می شود.

عزت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، حجت الاسلام اکبری در خطبه های نماز جمعه این هفته تاکستان که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در قرآن کریم آمده گرامی ترین شما نزد خداوند با تقوی ترین شما است. انسان اگر تقوا داشته باشد برکات زمین و آسمان نصیبش می‌شود.

وی با اشاره به سالگرد حمله متفقین به ایران در سال ۱۳۳۲۰، گفت: با اینکه رضا شاه اعلام بی طرفی کرده بود اما متفقین به ایران حمله کردند و در عرض چند ساعت تمام توان نیروی دریایی ایران را از بین بردند و در روز چهارم شهریور ۱۳۲۰ تمام شهرهای ایران از جمله قزوین بمباران شد.

امام جمعه موقت تاکستان خاطرنشان کرد: روز پنجم شهریور دولت وقت رضا شاه دستش را به نشانه تسلیم بالا برد ولی متفقین دست از تجاوز و بمباران شهرهای ایران برنداشتند. این تجاوزات ادامه پیدا کرد تا جایی که متفقین رضا شاه را تهدید به استعفا کردند و به او گفتند اگر استعفا ندهی تهران را هم مانند شهرهای دیگر تصرف خواهیم کرد.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: ۲۵ شهریور ماه رضا شاه مجبور به استعفا شد و با اینکه متفقین حرف خود را به کرسی نشانده بودند اما با خلف وعده، به تهران حمله کردند. اینها از خفت های رژیم پهلوی بود.

وی اذعان کرد: عزت، عظمت، سربلندی و سرافرازی کنونی مردم ایران اسلامی را در عرصه های بین الملی ببیند که دلاور مردان ایرانی اجازه ورود بیگانگان به وجبی از خاک و آب و آسمان ایران را نمی‌دهند و اگر کسی به خود اجازه ورود بدهد همانند کشتی انگلیسی با برخوردی قاطع روبرو می شود. 
  
امام جمعه موقت تاکستان بیان کرد: در دین الهی باید ها و نبایدهایی وجود دارد که مسلمانان باید به این بایدها و نبایدهای حدود الهی پایبند باشند.

گفتنی است سید جمالدین حسینی فرماندار تاکستان نیز در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز تاکستان گفت: توفیق و زمینه خدمت در دولت سیزدهم فراهم تر از دولت‌های دیگر است و حضور موفق دولت در مجامع بین اللملی از افتخارات ما است.

وی افزود: در دولت مردمی دستاوردهای عظیمی بدست آمده که نمونه آنها عضویت در پیمان بین المللی شانگهای است.

این مسوول اضافه کرد: الکترونیکی شدن سامانه توزیع آرد و نان از  بسیاری از فسادها در این حوزه جلوگیری کرده و باعث شده در مسیر افزایش تولید گندم و خودکفایی گام برداریم.

سرپرست فرمانداری تاکستان با اشاره به آغاز هفته دولت اذعان کرد: پروژهای در بخش های مختلف از جمله آبرسانی و راهسازی انجام شده و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: در کنار بهره برداری از پروژه های خدماتی در سطح شهرستان، چندین پروژه آبرسانی با کمک سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان انجام شده که در هفته دولت افتتاح می شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول