اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رسانه ها در انتقال پیام و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان کوشا باشند

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان گفت: رسانه های ما باید افتخارات و دستاوردهای بزرگ و ارزشمند جوانان ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب را به خوبی پوشش داده و در راستای شناساندن این موفقیت ها به جهانیان تلاش کنند.

رسانه ها در انتقال پیام و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان کوشا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، سرهنگ سید مهدی حسینی نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور حجت الاسلام شجاعی فر مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) و حجت الاسلام هادی سعیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان در سالن جلسات سپاه تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: «خبرنگاران» سفیران اطلاع رسانی و آگاهی بخش جامعه هستند. امروزه عصر انفجار اطلاعات است و جایگاه رسانه را از این کلام امام راحل باید دریافت که فرمودند: «دنیا بر دوش تبلیغات می چرخد.»

وی افزود: در شرایط فعلی، تبلیغات و اطلاع رسانی نقش شماره یک را در تحولات جهان دارد چراکه جهان غرب با استفاده ابزاری و سواستفاده از رسانه ها توانسته سال‌های سال با  تبلیغات و بزرگ نمایی قدرت پوشالی خود به کشورهای مظلوم، ظلم کند و منابع شان را به یغما برد.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان تصریح کرد: قدرت غربی‌ها، قدرتی به دور از معنویت و انسانیت بوده و فتح والفتوح و افتخارات آنها قانونی کردن غیراخلاقی های نفرت انگیز است که حتی عنوان کردن آن هم شرم آور است. استعمارگران دهه ها با سوءاستفاده از فضای تبلیغاتی و رسانه ای قدرت ظالمانه خود را در  جهان و بر ملت های مظلوم دیکته کردند.

این مسوول اضافه کرد: رسانه های ما باید افتخارات و دستاوردهای بزرگ و ارزشمند جوانان ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب را به خوبی پوشش داده و در راستای شناساندن این موفقیت ها به جهانیان تلاش کنند.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: ما پیش از انقلاب در موضوعات صنعتی به شدت وابسته بودیم و دشمنان فکر نتوانستن و ضعیف بودن را در ذهن و جان ملت نهادینه کرده بودند. چنانچه که نخست وزیر کشور این ضعف و ناتوانی ملت را به صراحت در سال ۱۳۴۰ عنوان می‌کرد و می گفت ما از ساختن ساده ترین چیزها هم ناتوان هستیم.

فرمانده سپاه تاکستان یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی و با به میدان آوردن مردم و بکار گیری جوانان امروزه دستاوردهای بزرگ علمی و صنعتی و .‌.. به دست آمده است.

وی اذعان کرد: در جهان کنونی که غرب به سرعت به سوی انحطاط در حرکت است ما حرکت به سوی اخلاق و معنویات را دنبال می کنیم. حرکت به سوی مکتبی که می تواند آینده کشور را رقم بزند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: در این مسیر نقش رسانه ها در انعکاس موفقیت ها و فرهنگ سازی صحیح موثر است. رسانه ها جریان ساز فکری هستند و مخاطب دارند و قطعا اثرگذار هستند.

 

در ادامه حجت الاسلام حسن شجاعی مهر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان با اشاره به رسالت مهم اصحاب رسانه و لزوم توجه آنها به درست بودن اخبار عنوان کرد: اهالی رسانه باید از نوشتن باطل پرهیز کنند و قلمشان را برای نگارش حقیقت به دست گیرند.

وی افزود: توجه به رسالتی که بر عهده فعالین رسانه می باشد پرهیز از نوشتن خبرهای غیر واقعی و صداقت در خبررسانی ها بدور از نگاه و افکار سیاسی است.

شجاعی مهر خاطرنشان کرد: پرهیز ار تحریف اخبار، از مهمترین وظایف یک فعال رسانه و خبرنگار است چراکه خبرنگاران منشا اثر در امر اطلاع رسانی هستند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول