اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت تبریز احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی از احداث مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت با امضاء تفاهم‌نامه بین سازمان حمل و نقل ریلی با سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلان‌شهر تبریز با هزینه‌کرد ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت تبریز احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب وحیدکیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت با امضاء تفاهم‌نامه بین سازمان حمل و نقل ریلی با سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلان‌شهر تبریز با هزینه‌کرد ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم شورای عالی سرمایه‌گذاری مبنی بر استفاده مفید از فضای موجود در ایستگاه میدان ساعت تصریح کرد: هدف ۲ مجموعه درون سازمانی معطوف به احداث یک بنای ماندگار در راستای معماری خاص شهری و لحاظ قدمت تاریخی میدان ساعت است.

وحیدکیا با اشاره به اینکه تنها به دنبال جذب منابع و بهره‌برداری‌های مالی نیستیم، گفت: تمرکز شهرداری تبریز بر روی احداث چنین بنای ماندگار برای شهر تبریز است.

وی افزود: آغاز این پروژه، طلیعه‌ای است برای اجرایی کردن بناهای ماندگار با رویکرد معماری خاص ایرانی و بومی که در آینده در سایر ایستگاه‌های خط یک و ۲ عملیاتی می‌شود.

حسین منیری‌فر، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز نیز با اشاره به استفاده از ظرفیت سازمانی داخل مجموعه شهرداری بیان داشت: تبادل تفاهم‌نامه مشارکتی احداث مجتمع تجاری، خدماتی میدان ساعت یکی از رویدادهای بی‌نظیر در داخل مجموعه شهرداری است که سازمان عمران، رسالت اجرای سازه و تحویل فضاهای تجاری، فرهنگی را عهده‌دار است.

امضاء این تفاهم‌نامه و اجرای آن با هزینه‌کرد بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان، بستری را فراهم آورد تا ۲ مجموعه از این رویداد استقبال کنند و هر ۲ سازمان با وحدت درون سازمانی بتوانند موجبات رضایت شهروندان را فراهم آورند.

پایان پیام/60034/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول