اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بی‌آرتی و متروی تبریز رایگان شد

شهردار تبریز از فعالیت رایگان اتوبوس های مسیر بی آر تی و مترو در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه به مناسبت عید بزرگ غدیر خم با مصوبه شورای اسلامی شهر خبر داد.

بی‌آرتی و متروی تبریز رایگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: شهرداری تبریز در راستای برگزاری باشکوه رویدادهای فرهنگی غدیرخم خدمات ویژه‌ای برای شهروندان در نظر گرفته است.  

وی افزود: بر همین اساس و با موافقت شورای اسلامی شهر اتوبوس های مسیر بی آر تی و متروی تبریز در روزهای پنج‌شنبه‌ و جمعه این هفته به مناسبت عید بزرگ غدیرخم رایگان خواهد بود.  

هوشیار با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شب عید غدیر خم خاطرنشان کرد: برای اولین بار به مناسبت گرامیداشت عید بزرگ غدیرخم، اقدام به برگزاری رویداد بزرگ پیاده‌روی با عنوان غدیریون تبریز می‌کنیم که از دو مسیر میدان شهید بهشتی و باغ فجر به سمت مصلای اعظم امام‌خمینی(ره) انجام خواهد گرفت.  

وی با اشاره به جوایز نفیس این رویداد فرهنگی و ورزشی نیز گفت: در پایان این رویداد فرهنگی و ورزشی و بر اساس قرعه‌کشی بین حاضرین در مصلای امام‌خمینی‌ (ره) ۴۲ جایزه نفیس بین شرکت‌کنندگان توزیع خواهد شد.  

شهردار تبریز یادآور شد: ۱۴ کمک‌هزینه سفر زیارتی کربلای معلی، ۱۴ کمک‌هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و ۱۴ دستگاه دوچرخه جوایز این رویداد فرهنگی و ورزشی هستند.  

هوشیار افزود: در طول مسیر پیاده‌روی نیز مناطق و سازمان‌های شهرداری تبریز اقدام به برپایی غرفه‌های فرهنگی مرتبط با عید بزرگ غدیر خم خواهند کرد و در پایان مراسم در ۱۰ نقطه شاهد نورافشانی خواهیم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول