اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتتاح و کلنگ زنی ۸۴ طرح همزمان با هفته دولت در تایباد

فرماندار تایباد گفت: همزمان با هفته دولت ۸۴ طرح عمرانی در حوزه های مختلف در این شهرستان مرزی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ زنی ۸۴ طرح همزمان با هفته دولت در تایباد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، مهدی دونده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۸۴ طرح عمرانی در شهرستان مرزی تایباد افتتاح و کلنگ زنی می شود که این تعداد ۷۶ طرح مورد بهره برداری و افتتاح و هشت طرح مورد کلنگ زنی قرار می گیرد.

فرماندار تایباد افزود: این طرح های عمرانی در مجموع سه هزار و ۹۴۲ میلیارد تومان اعتبار دارند که ۴۴۶ میلیارد تومان مربوط به طرح های افتتاحی و مابقی مربوط به طرح های کلنگ زنی است.

وی ادامه داد: اعتبار طرح های امسال نسبت به هفته دولت پارسال ۲۴۰ درصد افزایش داشته است و عمده طرح ها نیز در حوزه صنعت، معدن، مسکن، راه، مدارس، برق رسانی، تربیت بدنی، آبرسانی، گردشگری، فرهنگ و هنر، امنیتی و کارآفرینی هستند.

دونده بیان کرد: مهمترین این طرح ها شامل کلنگ زنی سایت ۴۳ هکتاری نهضت ملی مسکن، افتتاح کارخانه تولید گاز کربنیک مایع، افتتاح و کلنگ زنی مدارس، کلنگ زنی کارخانه تولید کنسانتره آهن، افتتاح سالن های چند منظوره در روستاها و بهره برداری از طرح های عمرانی شهرداری ها می شوند.

فرماندار تایباد تصریح کرد: تکمیل فاضلاب شهری تایباد با ۱۲۰ کیلومتر خط توزیع، ۱۵ هزار مشترک و تصفیه خانه یکی از مطالبات مردم است که ۱۲ سال بدون پیشرفت باقی مانده بود و امسال این پروژه با سرمایه گذاری هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی از سرگفته شده و تا سه سال آینده بهره برداری می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: در گذرگاه زمینی دوغارون ۲ طرح زیربنایی شامل طرح جامع پایانه مرزی دوغارون و طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون در جریان هستند که طرح جامع پایانه مرزی با اعتبار ۲۰۸ میلیارد تومان و طرح جامع بازارچه مرزی با سرمایه گذاری ۹۵ میلیارد تومان توسط سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی درحال اجراست.

فرماندار تایباد خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر نیز مبلغ ۲۷ میلیارد تومان برای ادامه قطعه دوم پروژه دوبانده سازی محور مواصلاتی تایباد-تربت جام از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول