اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

زمین‌های شهرک تخصصی بادام چهارمحال و بختیاری آماده واگذاری شد

سرپرست جهاد کشاورزی سامان گفت: مرحله نخست زمین‌های نخستین شهرک تخصصی بادام این شهرستان در هفته دولت واگذار می‌شود.

زمین‌های شهرک تخصصی بادام چهارمحال و بختیاری آماده واگذاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری حجت‌الله رئیسی گفت: مرحله نخست زمین‌های نخستین شهرک تخصصی بادام شهرستان سامان در هفته دولت واگذار می‌شود.

سرپرست جهاد کشاورزی سامان ادامه داد: نقش بادام در اقتصاد استان باید ارتقا پیدا کند و از این حیث به راحتی می‌توان جایگاه مناسبی را برای این محصول در نظر گرفت به شرطی که زنجیره‌ ارزش نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نخستین شهرک تخصصی بادام در سامان با هدف فرآوری و صادرات بادام در سه فاز اجرایی می‌شود که از مهمترین سیاست‌های اقتصادی در این شهرستان به شمار می‌رود.

رئیسی اضافه کرد: در فاز یک این طرح مقرر شد متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دریافت کرده‌اند به انجمن بادام معرفی و پس از تائید نهایی به مدیریت صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان جهت دریافت پروانه تاسیس و در نهایت به شرکت شهرک‌های صنعتی جهت واگذاری زمین معرفی شوند.

وی، هدف از راه‌اندازی شهرک تخصصی بادام را  برندسازی و هدایت صادرکنندگان بادام، بازاریابی بهتر، فروش بیشتر و رشد ارزش تجاری این محصول و اشتغال‌زایی چند صد نفری در این شهرستان عنوان کرد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول