اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۲ تونل سرد در مرز مهران راه‌اندازی شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در مهران، ۲ تونل سرد ویژه آقایان و بانوان راه اندازی شده است.

۲ تونل سرد در مرز مهران راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، غلامرضا علی محمدی گفت: جمعیت هلال احمر استان در ابعین امسال بیش از سال های گذشته در آماده باش کامل می باشد.

وی افزود: ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۱۶ دستگاه ست‌نجات و حدود یک‌ هزار نیروی عملیاتی در حوزه جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران در ایام اربعین و در مرز مهران استقرار خواهند یافت. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام یادآور شد: دستگاه بالگرد و همچنین تیم‌ های آنست یا سگ‌های زنده یاب، جستجوی پهپادی هم در مرز مهران مستقر خواهد شد. 

وی عنوان کرد: با استان واسط عراق هماهنگی‌هایی صورت‌گرفته که برای حوادث داخل عراق نیز امکان دسترسی آمبولانس، ست نجات و اتوبوس آمبولانس برای عملیات امداد و نجات فراهم شود. 

علی محمدی گفت: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در مهران ۲ تونل سرد ویژه بانوان و آقایان به مساحت ۱۵۰ متر مربع برای استراحت زائران راه اندازی شده تا زائرانی که دچار گرمازدگی شده‌اند از امکانات این تونل بهره‌مند شوند. 

وی افزود: در مسیر اصلی منتهی به مهران پایگاه‌ های امداد و نجات ثابت، موقت و سیار به شکلی چینش شده‌اند که حد واسط دسترسی پایگاه‌ها از ۱۰ کیلومتر تجاوز نکند.

این مقام مسئول در پایان گفت: علاوه بر ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و خدمات امدادی به حوادث احتمالی در زمینه حمل سالمندان با ویلچر، خدمات خیاطی، ارائه خدمات درمانی به بیماران و غیره نیز به زائران خدمات رسانی می‌کنند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ۲۸ پایگاه هلال احمر در مناطق مختلف منتهی به مرز مهران برای ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی فعال خواهند بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول