اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

موکب های اربعینی امام رضا (ع) در کجا قرار دارد؟

در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، موکب های امام رضا (ع) در ۹۰ موکب ایران و عراق به زائران حسینی خدمت‌رسانی خواهد کرد.

موکب های اربعینی امام رضا (ع) در کجا قرار دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، موکب های متعلق به ولی نعمت مان امام رضا(ع) با تلاش خادمان و خادمیاران و مشارکت خیران و واقفان، بر شکوه اجتماع میلیونی زائران اربعین می افزاید.

طبق برنامه‌ریزی ها، خدمات پیش‌بینی شده ویژه ایام اربعین هم در داخل کشور و در شهرهای محل عبور زائران به سمت کشور عراق و هم در شهرهای داخل کشور عراق برپا خواهد شد که در مجموع شامل ۳۵ موکب در داخل ایران و ۵۵ موکب در کشور عراق خواهد بود.

در ایام اربعین حسینی ۲۵ موکب در مرزهای مهران، شلمچه، خسروی، تمرچین، خسروی، چذابه، باشماق، ریمدان، دوغارون و میرجاوه و ۱۰ موکب در مسیرهای منتهی به مرزها در استان های سمنان، خراسان جنوبی و همدان، خدمت‌رسان زائران خواهد بود. 

میزبانی در سه وعده غذایی و یک میان وعده با برپایی آشپزخانه‌های سیار، برپایی نانوایی سیار، تامین لوازم سرمایشی، فراهم کردن تجیزات خواب وتامین نیازهای درمانی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده در این موکب‌ها خواهد بود.

۲۴ موکب در کربلا، ۱۲ موکب در مسیر نجف به کربلا، ۵ موکب در نجف اشرف، ۳ موکب در سامرا، ۳ موکب در کاظمین، ۲ موکب در شلمچه و یک موکب در مسیر کاظمین به سامرا، موکب‌هایی در عراق هستند به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول