اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

قیمت بلیت های اربعین گران تر شد

بررسی قیمت فروش بلیت های سفر زائران مشهدی اربعین حسینی نشان می دهد هرچند مبالغ اعلام شده قبلی هم گلایه های زیادی به همراه داشت اما نرخ های منتشرشده در سایت های فروش بلیت اتوبوس ها بالاتر ازمبالغ اعلام شده قبلی است!

قیمت بلیت های اربعین گران تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سه روز پیش، نرخ های مصوب بلیت اتوبوس برای سفرهای زمینی ایام اربعین حسینی از مبدا مشهد اعلام شد. نرخ هایی که اعداد و ارقام آن، واکنش ها و گلایه های زیادی در پی داشت.

هزینه سفر اتوبوسی اربعین چند بود، چند شد؟

آن طور که معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی طی روزهای گذشته گفته بود نرخ مصوب بلیت اتوبوس ۳۲ صندلی از مشهد به مهران ۱۲ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال تعیین شده و این نرخ برای اتوبوس عادی (۴۴ صندلی) نیز هشت میلیون و ۸۱۰ هزار ریال تعیین شد. مبالغی که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی برخی از خانواده ها توانایی تامین آن را ندارند و گلایه زائران اربعین حسینی را به دنبال داشت. این در حالی است که بررسی سایت های فروش بلیت اتوبوس نشان می دهد قیمت های اعلام شده و مصوب برای تهیه بلیت اتوبوس سفر اربعین حسینی نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش هم داشته است!

فروش بلیت اتوبوس، بالاتر از قیمت مصوب؟!

از روز قبل که پیش فروش بلیت اتوبوس مشهد- مهران آغاز شده بررسی های خبرنگار ما حاکی است مبالغ فروش بلیت اتوبوس، بالاتر از نرخ های مصوب اعلامی است. اکنون بلیت اتوبوس های وی آی پی مشهد به مهران به نرخ یک میلیون و ۵۱۳ هزارتومان به فروش می رسد. همچنین سفر با اتوبوس های عادی (۴۴ صندلی) که قبلا مبلغ ۸۸۱ هزارتومان برای آن تعیین شده بود به مبلغ ۹۱۷ هزارتومان به دست زائران می رسد!

بلیت سفر به مرز خسروی و باشماق همچنان موجود نیست

اگرچه طی روزهای گذشته، هزینه سفر اتوبوسی از مبدا مشهد به مرز خسروی در استان کرمانشاه با اتوبوس های وی آی پی ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، بلیت اتوبوس ۳۲ صندلی ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال و قیمت بلیت اتوبوس عادی ۴۴ نفره در این مسیر نیز هشت میلیون و ۴۶۰ هزار ریال اعلام شده بود اما هنوز بلیت های این مسیر در سایت های فروش بلیت موجود نیست. مرز باشماق در استان کردستان که قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ صندلی (وی آی پی) ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای آن تعیین شده بود اکنون در سایت های فروش بلیت موجود نیست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول