اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| تسویه کامل شهریه برای فعال شدن منو‌ها و دریافت کارت امتحان

میز دانشجو در این قسمت به چگونگی تسویه کامل شهریه برای فعال شدن منو‌ها و دریافت کارت امتحان می‌پردازد.

میز دانشجو| تسویه کامل شهریه برای فعال شدن منو‌ها و دریافت کارت امتحان

گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ میز دانشجو در این قسمت به چگونگی تسویه کامل شهریه برای فعال شدن منو‌ها و دریافت کارت امتحان نیز می‌پردازد.

برای فعال شدن تمامی منوها، باید بدهی خود را در هر کدام از بخش‌های «تراز مالی»، «صندوق رفاه» و «بیمه و خدمات آموزشی» به طور کامل تسویه کرده و سپس یک‌بار از سایت خارج شده و مجدد وارد شوید.

 اما چگونه تسویه تراز مالی کنیم؟ اگر در منوی «مدیریت مالی نیم‌سال‌های تحصیلی» و بخش «تراز مالی» بدهکار هستید، دقیقا همان مبلغ را از طریق منوی «مدیریت پرداخت‌ها» و گزینه‌ «مشاهده و پرداخت » در کادر سفید رنگ وارد کرده و پرداخت کنید.

حالا اقساط صندوق رفاه را چگونه تسویه کنیم؟ برای تسویه اقساط صندوق رفاه  وارد منوی «صندوق رفاه» و زیرمنوی «درخواست/پیگیری تسهیلات» شوید. در جدول پایین صفحه، اگر در ستون «وضعیت پرونده تسهیلات» عبارت «معوّق» درج شده باشد، یعنی اقساط پرداخت نشده دارید.

حال در ستون «مشاهده دفترچه اقساط»، روی علامت ... (سه نقطه) بزنید. در جدول باز شده، می‌توانید مجموع مبلغ اقساط را از طریق دکمه پرداخت پایین صفحه، پرداخت کنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول