اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برترین آثار کنگره ملی شعر عاشورایی معرفی شدند

دومین کنگره ملی شعر عاشورایی ساوه با معرفی برترین‌ شاعران و آثار به کار خود پایان داد.

برترین آثار کنگره ملی شعر عاشورایی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، شب گذشته دومین کنگره ملی شعر عاشورایی ساوه با معرفی برترین‌ شاعران و آثار به کار خود پایان داد.

دومین کنگره ملی شعرعاشورایی ساوه با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل و تکریم از مقام حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا در راستای ترویج ارزش‌های اصیل اسلامی و ارتقای سطح کیفی شعرآیینی با انتشار فرخوان از خردادماه امسال به میزبانی ساوه کلید زده شد.

این کنگره در ۲ بخش اصلی اشعار مرتبط با واقعه عاشورا و شهدای کربلا و در بخش ویژه اشعار مرتبط با بصیرت و ولایت‌پذیری با محوریت شهدای امنیت برگزار شد که پس از اعلام فراخوان یک هزار و ۲۰ اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد که پس از داوری توسط شاعران آیینی کشور شامل احمد حسین پور علوی، رضا اسماعیلی و مهدی طباطبایی هشت اثر به عنوان برترین هر ۲ بخش انتخاب شدند.

شب گذشته و در آیین اختتامیه این جشنواره رضا اسمخانی از شهر زنجان، علیرضا اطلاقی از شهر قم و فرزانه شفیع از اصفهان رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند.

مجتبی خرسندی از شهر قم، مهدیه امینی از شهر ساوه استان مرکزی، سعید دشتی از کرج، محسن کاویانی از قم و اسماعیل محمد پور از آستانه اشرفیه استان گیلان نیز عنوان پنچ اثر برگزیده را از آن خود کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول