اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ملی‌پوشان اعزامی تنیس‌ روی میز به هانگژو معرفی شدند

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو تیم ملی آقایان کشورمان ۳ نماینده و تیم بانوان یک نماینده خواهند داشت.

ملی‌پوشان اعزامی تنیس‌ روی میز به هانگژو معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهرداد علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه برگزاری المپیاد دانشگاه فرهنگیان کشور در اصفهان اظهار داشت: بیست و چهارمین دوره المپیاد دانشگاه فرهنگیان در ۶ رشته ورزشی در حال برگزاری است، مسئولیت انجمن تنیس روی میز در بخش پسران را بر عهده دارم، ۲۶ تیم از استان‌های سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند.

وی افزود: مسابقات در سطح بسیار بالایی  برگزار شد، قهرمانان بسیار خوبی در این دوره از مسابقات شرکت کردند که تاثیر بسزایی در توسعه این رشته در کشور خواهند داشت.

قارداشی تصریح کرد: این مسابقات پس از وقفه‌ای ۶ ساله مجددا در حال برگزاری است، امیدوارم سال‌های آینده به صورت متوالی شاهد برگزاری این رقابت‌ها باشیم؛ چنین مسابقاتی در ارتقای سطح فنی معلمان عزیز به خصوص معلمان ورزش تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس فدراسیون تنیس روی با بیان این که اصفهان از استان‌های پرتوان به خصوص در رده سنی پایه است، خاطرنشان کرد:  مبین امیری از اصفهان در مسابقات نوجوانان کشور نایب قهرمان شد، میلاد عابدینیان نیز از نفرات برتر در تیم ملی بزرگسالان هستند؛ اصفهان روند خوبی دارد و اخیرا میزبان یک اردو بین المللی بود که زیر نیز فدراسیون جهانی برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم‌های‌ ملی نونهالان و نوجوانان ایران و قطر نیز به مدت دو هفته یک اردو مشترک در اصفهان برگزار کردند و تقدیرنامه‌ای از طریق کنفدراسیون آسیا هم ارسال شد.

قارداشی در رابطه با نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی هانگژو گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو تیم ملی آقایان کشورمان در سه بخش تیمی، انفرادی و دونفره شرکت می‌کنند؛ نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیرحسین هدایی به مربی‌گری جمیل لطف‌الله‌نسبی و در بخش دختران نیز خانم شیما صفایی به مربی‌گری حمیده ایرانمنش در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت که برای همه آن‌ها آرزوی موفقیت داریم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول