اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

میزبانی اصفهان در المپیاد ورزشی فرهنگیان کشور

آیین افتتاحیه بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد.

میزبانی اصفهان در المپیاد ورزشی فرهنگیان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور شامگاه جمعه به میزبانی اصفهان در سالن شهید نیلفروش‌زاده دانشگاه اصفهان برگزار شد.

در بخش نخست این مراسم که با حضور پرویز انصاری‌راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، نمایندگان فدراسیون‌های کشتی و تکواندو، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان و روسای برخی هیNت‌های ورزشی برگزار شد، گروهی از جوانان آکروبات‌باز به اجرای حرکات نمایشی با توپ و دوچرخه پرداختند.

سعید غیاثی سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور در پیامی ویدئویی به مناسبت برگزاری این المپیاد اظهار داشت: یکی از رویداد‌های مهم در سند تحول بحث ساعت زیستی است که توجه به ورزش را در بر می‌گیرد، یک معلم تراز باید در ابعاد مختلف رشد یافته باشد و تک ساعتی نباشد.

وی افزود: دانشجومعلم‌ها در سال ۱۴۰۲ باید حداقل ۱۲ مهارت را دنبال کند، بحث امداد و نجات به عنوان یکی از ساعت‌های اصلی در نظر گرفته شده است، معلمhن ما باید در حوادث مختلف واکنش‌های سریع نشان دهند.

رژه ورزشکاران و روشن کردن مشعل مسابقات نیز پایان‌بخش این مراسم بود.

به گزارش فارس، بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور با حضور ۱۶۴۰ سرپرست، مربی و ورزشکار در قالب ۱۵۰ تیم ورزشی در ۶ رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دو و میدانی، تکواندو و کشتی به مدت ۷ روز از ۲۶ مرداد لغایت ۲ شهریور ماه برگزار می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول