اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعزام ماشین‌آلات پسماند همدان به کربلا

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان از اعزام کاروان ماشین‌آلات سازمان و کارکنان مدیریت پسماند شهرداری همدان به کربلا خبر داد.

اعزام ماشین‌آلات پسماند همدان به کربلا

بابک مهدی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعزام کاروان ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان به کربلا خبر داد و اظهار کرد: کاروان سازمان پسماند برای خدمت به زائران در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی اعزام شد.

وی با بیان اینکه این سازمان مطابق سنوات گذشته با مصوبه شورای شهر همدان به اعزام ۱۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات خدمات شهری اقدام کرده است افزود: پس از انجام تعمیرات و آماده‌سازی، ۱۰ دستگاه پرس حمل زباله، سه دستگاه کمپرسی، یک دستگاه مینی‌لودر و یک دستگاه وانت اعزام شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان یادآور شد: همراه کاروان ماشین آلات ۲۱ نفر از از کارکنان این سازمان نیز برای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله(ع) اعزام شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پاک‌سازی بخشی از شهر کربلا در مراسم اربعین حسینی بر عهده کارکنان این سازمان است.

مهدی‌آزاد تاکید کرد: طبق مصوبات ستاد مرکزی اربعین و پیش‌بینی حضور خیل عظیم عاشقان امام حسین(ع)، امسال ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری علاوه بر کربلا در مرزهای غربی استان کردستان نیز مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول