اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

آمادگی 100 هزار زائر بوشهری برای اعزام به کربلا

استاندار بوشهر گفت: با برپایی ۱۲۰ موکب در اربعین حسینی، برای اعزام ۱۰۰ هزار نفر زائر از استان بوشهر آماده هستیم.

آمادگی 100 هزار زائر بوشهری برای اعزام به کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر، صبح امروز در آئین تجلیل از ۱۴۳ موکب‌دار اربعین حسینی(ع) استان بوشهر اظهار داشت: هر موکب نه تنها یک سنگر بلکه به‌عنوان یک خط دفاعی و قرارگاه دفاع فرهنگی به شمار می‌رود.

وی افزود: درجنگ ترکیبی که امروز دشمن به راه انداخته، موکب‌ها به‌عنوان قرارگاه‌های دفاع فرهنگی از اسلام و انقلاب اسلامی شناخته می‌شوند.

محمدی ادامه داد: موکب‌داران در ایمان افزایی و امید آفرینی به نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی برعهده دارند.

محمدی‌زاده با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری اعلام کرد: دشمن امروز تمام سعی خود را در این جنگ ترکیبی برای مشارکت نکردن مردم متمرکز کرده است و شما موکب‌داران به‌عنوان قرارگاه‌های فرهنگی باید با استفاده از این حرکت الهی بسترساز مشارکت و حضور مردم در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی باشد.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام ۱۰۰ هزار نفر زائر اربعین حسینی افزود: همه با هم همراه و همدل برای اعزام به موقع زائران و خودروها برای پشتیبانی از این سفر مهم و تاریخی آماده می‌شویم.

استاندار بوشهر بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده و با هدف خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی امسال ۱۲۰ موکب راه‌اندازی می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول