اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

«چهارسوق» محلی برای تبادل تجربیات بومی در نظام تعلیم و تربیت است

معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش گفت: رویداد چهارسوق، محلی برای تبادل و ارائه تجربیات بومی در نظام تعلیم و تربیت است.

«چهارسوق» محلی برای تبادل تجربیات بومی در نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، پانزدهمین رویداد بین‌المللی تربیتی و آموزشی چهار سوق در راستای ارائه و آشنایی با جدیدترین نوآوری‌ها و ایده‌ها در حوزه تعلیم و تربیت، آموزش و یادگیری کودکان و نوجوانان با حضور بیش از هزار نفر از اصحاب فرهنگ و فعالان عرصه تعلیم و تربیت، آموزش و معلمان از سراسر کشور امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار شد.

رویداد چهارسوق با هدف آشنایی و اشتراک‌گذاری ایده‌ها، نوآوری‌ها و شبکه‌سازی و هم‌افزایی میان معلمان، دانش‌آموزان، مدیران، فعالان فرهنگی، مدارس، مؤسسات، اهالی رسانه و حتی دانشجویان و والدین دغدغه‌مند در حوزه تعلیم و تربیت باامید به پیشرفت و تحول در مسیر تربیتی و آموزشی، فعالیت می‌کند.

علی زرافشان صاحب نظر نظام تعلیم و تربیت و معاون اسبق متوسطه آموزش و پرورش نیز با اشاره به رویداد چهارسوق گفت: رویداد چهارسوق اقدام مبارکی است تجربه ۱۵ سال برگزاری و استقبال در بین علاقه‌مندان به آموزش و پرورش به ویژه نسل جوان، نشان از موفقیت این رویداد دارد.

وی افزود: این رویداد توانسته جایگاه خوبی را در بین افراد علاقه‌مند به نظام تعلیم و تربیت پیدا کند و با ایجاد شبکه بین افراد، به تبادل تجربیات بپردازد و محلی برای تبادل و ارائه تجربیات بومی در نظام تعلیم و تربیت است.

زرافشان اضافه کرد: جای این رویداد در آموزش و پرورش خالی بود باید برگزاری آن را به فال نیک بگیریم و برای آینده آن امیدهای زیادی داشت.

سعید یغموری دبیر پانزدهمین رویداد بین المللی چهارسوق در حاشیه برگزاری این رویداد، اظهار کرد: این رویداد با شعار تحول در آموزش برگزار می‌شود که بستری برای انتشار نوآوری و ایجاد شبکه سازی همچنین بحث کارشناسی درباره مسائل نظام تعلیم و تربیت است.

وی به حضور بیش از هزار نفری فعالین حوزه تعلیم و تربیت در پانزدهمین رویداد آموزشی چهارسوق اشاره کرد و افزود: در رویداد چهارسوق امسال، در کنار ۱۰ سخنرانی، برنامه‌های متنوعی برای شبکه‌سازی برگزار و اجرا می‌شود؛ همچنین برگزاری یک نشست تخصصی کارشناسی درباره آزمون تیمز و پرلز را در رویداد امسال شاهد هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول