اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

«چهارسوق» رویدادی برای شبکه‌سازی تجربیات فعالان تعلیم و تربیت

دبیر رویداد چهارسوق گفت: این رویداد اتفاق خوبی برای شبکه سازی و اشتراک گذاری تجربیات، ایده های نو و هویت بخشی به دانش‌آموزان و فعالان تعلیم و تربیت در عرصه هنر و رسانه است.

«چهارسوق» رویدادی برای شبکه‌سازی تجربیات فعالان تعلیم و تربیت

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، قاسم اکبری دبیر دومین رویداد تخصصی چهارسوق در حاشیه برگزاری این رویداد در بنیاد سینمایی فارابی، اظهار کرد: چهار سوق هنر و رسانه یک رویداد و فعالیت شناخته شده در عرصه تعلیم و تربیت است؛ سال گذشته با برگزاری جلسات مختلفی ایده برگزاری چهارسوق تخصصی درباره زیست بوم شکل گرفت و اولین رویداد تخصصی تعریف شد. 

وی افزود: سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، این رویداد به صورت مجازی برگزار شد اما امسال این رویداد را به صورت حضوری داریم؛ این رویداد اتفاق خوبی برای شبکه سازی و اشتراک‌گذاری تجربیات، ایده‌های نو و هویت بخشی به دانش‌آموزان و فعالان عرصه هنر و رسانه است. 

مدیر مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه سوره درباره هدایت افراد به این رویداد نیز بیان کرد: اینگونه رویدادها باید ادامه پیدا کنند تا شناخته شوند؛ تمام شرکت کنندگان این رویداد باید سفیران رویداد شوند و رویداد را به جامعه معرفی کنند. 

اکبری اضافه کرد: رویداد چهارسوق باید از سوی مدیران هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها به عنوان مرجعیت دورهمی رسانه‌ای شناخته شود تا آنان نیز در مسیر اجرایی کمک کنند و سطح کمی و کیفی این رویداد ارتقا پیدا کند. 

رویداد چهارسوق برای تقویت امید و انگیزه بین فعالان هنر و رسانه کشور است که هرساله برگزار می‌شود؛ در این رویداد هرسال فعالان و دغدغه‌مندان از نقاط مختلف کشور حتی از کشورهای اسلامی دیگر کنار هم جمع می شوند تا تجربیات نوآورانه یکدیگر را بشنوند، با هم متصل شوند و یک شبکه‌سازی بین آنان ایجاد شود. 

هدف اولیه جشنواره چهارسوق، فعالان هنر و رسانه هستند که می توانند با یادگیری رشد پیدا کنند و سپس با یک شبکه سازی افراد بیشتری در این امر درگیر شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول