اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

برترین‌های کنکور| تأثیر سوابق تحصیلی را در کنکور جدی بگیریم

نوروزی منش رتبه 8 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی گفت: کنکور هم سختی‌های خودش را داشت ولی کنکور دی ماه نتایج خوبی به همراه داشت، بخصوص تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون بسیار خوب بود و باید تأثیر آن را در کنکور جدی بگیریم.

برترین‌های کنکور| تأثیر سوابق تحصیلی را در کنکور جدی بگیریم

پارسا نوروزی منش رتبه هشتم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: از دوران کودکی اتفاقاتی که در مسیر تحصیلی و مدرسه برایم رقم خورد به ریاضی علاقمند شدم و علاقه‌ای به دکتر شدن نداشتم در گروه علوم ریاضی و فنی شرکت کردم. 

وی افزود: در مدرسه استعدادهای درخشان تحصیل کرده‌ام و تمام فعالیت‌های مربوط به کنکور در مدرسه برایمان ارائه می‌شد و در سال کنکور حدود ۸-۷ ساعت مطالعه می‌کردم و همین‌ میزان برایم کافی بود. 

نوروزی‌منش یادآور شد: همیشه و همه‌جا بخصوص در مسیر کنکور خانواده‌ام همراهی‌ام کردند البته گاهی هم که نمره خوبی از آزمون کسب نمی‌کردم کمی ناراحت می‌شدند.

این کنکوری اضافه کرد: خبر قبولی‌ام را از دوستم معین یوسفیان که وی نیز رتبه چهارم گروه علوم ریاضی را کسب کرده شنیدم و خیلی خوشحال شدیم. 

وی گفت: علاقه زیادی به حضور در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف داریم و به هیچ رشته دیگری فکر نمی‌کنم.

نوروزی منش در پایان اضافه کرد: کنکور هم سختی‌‌های خودش را دارد. کنکور دی ماه برای ما نتایج بسیار خوبی به همراه داشت و به خصوص تأثیر سوابق تحصیلی که در آزمون بسیار خوب بود و باید تأثیر سوابق تحصیلی را در کنکور جدی بگیریم. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول