اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرداخت 83 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 در شهرستان بروجن

فرماندار بروجن، اعتبارات امسال این شهرستان در حوزه تسهیلات تبصره 16 را 143 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون 83 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده و مابقی نیز در دست پیگیری است.

پرداخت 83 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 در شهرستان بروجن

فتاح کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اعتبارات امسال شهرستان بروجن در حوزه تسهیلات تبصره ۱۶ به میزان ۱۴۳ میلیارد تومان است که از این میزان تاکنون ۸۳ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده و مابقی نیز در دست پیگیری است.

فرماندار بروجن با اشاره به جذب کامل اعتبارات تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری در این شهرستان، ادامه داد: همچنین امسال ۱۱ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان تعهد ایجاد اشتغال در حوزه مشاغل خانگی داریم که تاکنون ۵۰ پرونده با اعتبار سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های مربوطه ارسال شده است.

وی افزود: سال گذشته تعداد اشتغال ایجاد شده در شهرستان بیش از تعهد وتکلیفی بود و امسال نیز در ایجاد شغل نسبت به مابقی شهرستان‌های استان پیشتاز هستیم.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول