اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کمک 4 میلیارد تومانی صنایع شهرستان بروجن در راستای مسئولیت‌های اجتماعی

فرماندار بروجن گفت: صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی این شهرستان طی سال گذشته در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود چهار میلیارد و 190 میلیون تومان به تکمیل طرح‌های حوزه‌ فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و توسعه و عمران شهری و روستایی کمک کردند.

کمک 4 میلیارد تومانی صنایع شهرستان بروجن در راستای مسئولیت‌های اجتماعی

فتاح کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی شهرستان بروجن طی سال گذشته در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود چهار میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان به تکمیل طرح‌های حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و توسعه و عمران شهری و روستایی کمک کردند.

فرماندار بروجن ادامه داد: از این میزان ۹۲۰ میلیون تومان در حوزه تعمیر و تجهیز مساجد و حسینیه‌های شهری و روستایی، یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان در توسعه و عمران شهری و روستایی اعم از احداث میدان، بهسازی معابر، پارک کودک و سایر موارد هزینه شده است.

وی افزود: ۲۲۰ میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز مراکز علمی و آموزشی، ۲۰۰ میلیون تومان برای تکمیل ساختمان مصلی‌های نماز جمعه شهرستان و ۲۸۰ میلیون تومان برای کمک به افراد نیازمند و مؤسسات خیریه استفاده شده است.

کرمی اضافه کرد: همچنین ۷۷۵ میلیون تومان برای اقداماتی مانند ساماندهی گلزارهای شهدا، تعمیر خانه‌های بهداشت روستایی و تجهیزات دفتر شورای اسلامی جذب شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۶ شرکت تولیدی آلاینده محیط‌زیست در بروجن به واحدهای قضایی معرفی شدند، گفت: برابر قانون صنایع باید یک درصد از فروش خود را به توسعه طرح‌های زیست‌محیطی اختصاص دهند و این موضوع به صورت ویژه در شهرستان پیگیری می‌شود.

فرماندار بروجن ادامه داد: همچنین از محیط‌زیست و دستگاه‌های متولی درخواست کرده‌ایم تا ارزیابی محیط‌زیستی واحدهای تولیدی شهرستان را انجام دهند و مشخص کنند تا چه میزان دیگر می‌شود در این شهرستان صنعت مستقر شود.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که با دریافت هزینه‌های مسئولیت‌ اجتماعی صنایع مستقر در شهرستان به توسعه زیرساخت‌های شهرها و روستاها کمک شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول