اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است

مدیر مخابرات منطقه زنجان با اشاره به اینکه ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، گفت: بنابراین رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.

رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب‌الله شبستانی، مدیر مخابرات منطقه زنجان در بازدید از خبرگزاری فارس، ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است بنابراین رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.

مدیر مخابرات منطقه زنجان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی و خبر در دنیای امروز افزود: خبرنگار قلم به دست می‌گیرد تا پاسدار ارزش‌ها باشد و کار خبرنگاران در این زمینه اهمیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه انعکاس به موقع فعالیت‌های حوزه ارتباطات در جامعه، مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که در آگاهی بخشی جامعه تلاش می‌کنند، تصریح کرد: این خبرنگاران هستند که با عمل به وظایف خود می توانند برای ایجاد نشاط، همبستگی و تقویت امید، ضمن اطلاع‌رسانی دقیق، چراغ راهی برای خوانندگان اخبار و وقایع خود باشند. 

شبستانی با بیان اینکه اصحاب رسانه از دیرباز در رسالتی تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار وتاریخ ساز بوده‌اند، تصریح کرد: هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است تا به این بهانه از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، خبرنگارانی که به جامعه آگاهی رسانی و اطلاع‌رسانی می‌کنند.

در این دیدار قنبر رسولی، مدیر استانی خبرگزاری فارس در استان زنجان نیز با اشاره به اهمیت ارتباط و همکاری مخابرات با رسانه‌ها تصریح کرد: خبرگزاری آمادگی دارد تا فعالیت‌های ادارات و دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات را رسان را اطلاع‌رسانی کند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول