اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

2برابر شدن اعتبارات روکش آسفالت در محورهای زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه اعتبارات روکش دوبرابر شده است، گفت: مجوز روکش آسفالت در راه‌های فرعی روستایی هم اخذ شد.

2برابر شدن اعتبارات روکش آسفالت در محورهای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، با تاکید بر متفاوت بودن روکش آسفالت نسبت به سال‌های گذشته اظهار کرد: در این رابطه مجوز روکش آسفالت 10 کیلومتر در هر شهرستان داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه اعتبارات روکش دوبرابر شده است، افزود: مجوز روکش آسفالت در راه‌های فرعی روستایی هم اخذ شد و در همه شهرستان‌ها پیمانکاران برای انجام پروژه‌ها به خط شده‌اند.

وی از رشد تولید و اجرای آسفالت تا دو برابر خبر داد و تصریح کرد: انجام این اقدامات با رضایتمندی مردمی همراه شده که از هر امری مهم و انرژی‌بخش است.

قزوینیان به روکش آسفالت در 20 کیلومتر از محور زنجان به میانه اشاره کرد و گفت: این اقدام در همه شهرستان‌ها و محورهایی که نارضایتی وجود داشت در حال انجام است ضمن اینکه تا پایان مهرماه زمان برای انجام کارهای عمرانی وجود دارد.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول