اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۱۲ مصدوم حاصل وقوع2 فقره تصادف در جاده‌های زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وقوع دو فقره تصادف در جاده‌های این استان ۱۲ نفر را راهی بیمارستان کرد.

۱۲ مصدوم حاصل وقوع2 فقره تصادف در جاده‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حکمت‌اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۲۵ برخورد دو خودروی سواری با موتور سیکلت توسط اورژانس به ندادی امداد اطلاع داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این سانحه رانندگی در کیلومتر ۹۰ آزادراه زنجان- قزوین ابتدای جاده مرشون رخ داد، ادامه داد: تیم‌های عملیاتی اقدام به انجام کمک‌های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.

هاشمی افزود: در این سانحه رانندگی هفت نفر مصدوم و توسط اورژانس راهی بیمارستان شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۵۳ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین اشاره کرد و گفت: در این سانحه نیز خودروهای ۲۰۷، پیکان وانت و ۲۰۶ بر اثر برخورد با یکدیگر  پنج نفر مصدوم شدند.

وی به اعزام دو تیم عملیاتی ست نجات و آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی اشاره و تصریح کرد: این تصادف ساعت۱۵ و 36 دقیقه به ندای امداد گزارش شد و پایان عملیات امدادرسانی نیز در ساعت ۱۶و 29 دقیقه پایان یافت.

هاشمی تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی اقدام به انجام اقدامات اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول