اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وقوع۳ تصادف در جاده‌های زنجان ۷ نفر را راهی بیمارستان کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وقوع سه فقره تصادف در جاده‌های این استان هفت نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

وقوع۳ تصادف در جاده‌های زنجان ۷ نفر را راهی بیمارستان کرد

حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ساعت ۳ و ۱۸ بامداد پنجشنبه گزارش یک فقره تصادف در کیلومتر ۲۳ لاین جنوبی آزادراه زنجان- تبریز توسط مردم به ندای امداد گزارش شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بلافاصله بعد از دریافت گزارش دو تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی زنجان- قزوین برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این سانحه بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی، تیبا، پرشیا و شاهین پنج نفر از سرنشینان  این خودروها  مصدوم شده بودند، تصریح کرد: تیم‌های امدادی اقدام به انجام‌کمک‌های اولیه برای مصدومان و کنترل و تثبیت صحنه تصادف کردند.

هاشمی به واژگونی پیکان وانت در لاین شمالی کیلومتر ۶۳ آزادراه زنجان-قزوین اشاره کرد و ادامه داد:  این سانحه ساعت ۹ و 30 توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی اعزام شدند، افزود: سومین تصادف هم در کیلومتر ۲۴ جاده خدابنده - ابهر و بر اثر برخورد وانت و نیسان یک نفر مصدوم شد.

وی تاکید کرد:  تیم عملیاتی قره آقاج در این‌مسیر ارتباطی همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شده بودند که اقدام به انجام اقدامات اولیه برای مصدوم تا رسیدن اورژانس کردند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول