اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نصب دیوارنگاره‌ شهدای رسانه همدان در فرهنگسرای هنر و رسانه

مسئول بسیج رسانه استان همدان از نصب دیوارنگاره‌ای از شهدای رسانه همدان در فرهنگسرای رسانه و هنر خبر داد.

نصب دیوارنگاره‌ شهدای رسانه همدان در فرهنگسرای هنر و رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ناصر قوامی ظهر امروز در درس اخلاق اصحاب رسانه با تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸ شهید خبرنگار استان اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا را در این هفته داشتیم و در تلاشیم یک دیوارنگاره یا المانی از شهدای رسانه استان را در مجموعه فرهنگسرای رسانه و هنر توسط شهرداری به مناسبت دومین کنگره ۸ هزار شهید احداث کنیم تا یادبودی برای شهدای رسانه و ارزش قلم باشد.

وی با قدرانی از تلاش نماینده ولی فقیه در استان پیرامون حضور نمایندگان بسیج رسانه  استان در تریبون‌های نماز جمعه طی هفته خبرنگار گفت: امیدواریم سالی یک بار این اتفاق بیافتد و همکاران به بیان مطالبات خود در پشت تریبون نماز جمعه بپردازند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به تلاش‌های بسیج رسانه در برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان خاطرنشان کرد: رویداد بزرگ فرهنگ «فصل شهدایی» آغاز شده و از رسانه‌ها خواستاریم پوشش گسترده‌ای در برگزاری این برنامه داشته باشند.

وی از قدرت رسانه‌ای کشور سخن گفت و افزود: رسانه غرب با بزک کردن و با دروغ و شبهه‌افکنی خود را قوی نشان می‌دهد اما جریان رسانه انقلاب اسلامی در بزنگاه‌ها مانند اتفاقات سال گذشته نشان دادند که ما قوی هستیم و برای آرمان‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

قوامی اظهار کرد: جبهه رسانه‌ای و تقویت وحدت و آرمان‌های نظام شکل نمی‌گیرد مگر با این دیدارهای وحدت‌بخش که جمع حاضر دارند که باید تداوم یابند.

پایان پیام/ 3140

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول