اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تجلیل از خانواده ۲ شهید رسانه در نهاوند

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند با اشاره به تجلیل از خانواده دو شهید رسانه در نهاوند گفت: این مهم در هفته خبرنگار انجام می‌شود.

تجلیل از خانواده  ۲ شهید رسانه در نهاوند

علی سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: همزمان با هفته خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید رسانه نهاوند یعنی الله‌مراد نادری و رضا سوری از خانواده‌های آنان تجلیل به عمل می‌آید.

وی افزود: هفته خبرنگار فرصتی مناسب برای تجلیل از زحمات خبرنگاران بسیجی است که در عرصه‌های مختلف به خوبی توانسته‌اند با تبیین دستاوردهای نظام، به ایجاد امیدآفرینی در جامعه بپردازند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند تاکید کرد: تک‌تک ما با قلم، دوربین، روزنامه، خبرگزاری و پایگاه خبری که در اختیارمان قرار دارد می‌توانیم با الگو قرار دادن راه شهدا در انتقال پیام انقلاب و ایجاد جامعه‌ای در تراز اتقلاب اسلامی مؤثر واقع شویم.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته خبرنگار بیان کرد: به منظور گرامیداشت هفته خبرنگار و تجلیل از تلاش‌های اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران بسیجی نهاوند چندین برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود. 

سهرابی افزود: دیدار خبرنگاران نهاوند با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده شهدای رسانه، حضور در یادواره شهدای رسانه استان، حضور بر مرقد دو شهید رسانه نهاوند، گردهمایی خبرنگاران و تجلیل، برگزاری جام مینی‌فوتبال چمنی یادواره شهدای رسانه استان از مهمترین برنامه‌های بسیج رسانه نهاوند در هفته خبرنگار است.

وی گفت: اگر امروز در عرصه‌های مختلف در سطح جهانی از عزت و سرافرازی برخوردار هستیم همه آن را مدیون ایثار خون شهدای والامقام هستیم، زیرا اگر مجاهدت‌ آن‌ها نبود هیچ‌گاه پیام رزمندگان و جنایات بعثی‌ها و تروریسم طالبانی به گوش مردم نمی‌رسید.

مسئول بسیج رسانه نهاوند افزود: خانواده‌های شهدای عرصه رسانه نهاوند و خبرنگاران نهاوند مفتخرند بعد از شهرستان همدان دارای بیشترین شهید رسانه‌ای هستند.

شهرستان نهاوند دارای دو شهید رسانه‌ای است به نام شهید «رضا سوری» اهل روستای «وهمان» خبرنگار و تصویربردار عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی که در سانحه سقوط هواپیما سی ۱۳۰ در ۱۵ آذر سال ۱۳۸۴ در تهران به شهادت رسید و شهید «الله‌مراد نادری» از اهالی روستای تکه نهاوند و شاغل در صداوسیمای تهران بود که در دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی قصر شیرین در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول