اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش نرخ جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور زنجان

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه در کل استان این دانشگاه ۵ هزار دانشجوی مشغول به تحصیل دارد، گفت: نرخ جذب دانشجو در این دانشگاه نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

افزایش نرخ جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رویا کرمی، رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، با بیان اینکه در کل استان این دانشگاه ۵ هزار دانشجوی مشغول به تحصیل دارد، اظهار داشت: نرخ جذب دانشجو در این دانشگاه نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه تلاش شده است رشته‌های تحصیلی را در این دانشگاه به روزرسانی کنیم، گفت: به عنوان مثال رشته مطالعات خانواده که می‌تواند تاثیرگذار باشد، اضافه و همچنین رشته فقه و مبانی حقوق به مجموعه رشته‌های مقطع ارشد اضافه شده است.
وی با تاکید بر اینکه این دانشگاه درصدد است رشته‌های دیگر در مقطع ارشد اضافه کند، بیان داشت: دانشگاه پیام نوربرخی رشته‌ها را که چندان کارآمد و بازار کار نداشتند حذف کرده، اما در قبال این یک سری رشته‌های به روز و کارآمد اضافه کند که خوشبختانه با استقبال دانشجویان روبرو شده است.
کرمی در ادامه با اشاره به اینکه در استان ۹ واحد دانشگاهی پیام نور داریم، افزود: در دو واحدصایین‌قلعه و ایجرود فقط امتحانات برگزار می‌شود، ولی پذیرش دانشجو انجام نمی‌گیرد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول