اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من| ۲۰ میلیارد ریال برای نوسازی تجهیزات پاکبانان شهرداری املش هزینه شده است

شهردار املش با اشاره به اینکه روزانه تا ۱۵ تن زباله توسط ۱۴ نفر از نیروهای خدمات شهری املش جمع‌آوری می‌شوند، گفت: بیش از ۷۰ درصد معابر شهری و کوچه‌های املش، خاکی و نیازمند آسفالت بوده و چرخ‌های جدید نیز دارای کیفیت بسیار پایینی است که شهرداری املش ۲۰ میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی چرخ‌های پاکبانان طی ۸ ماه گذشته هزینه کرده است.

فارس من| ۲۰ میلیارد ریال برای نوسازی تجهیزات پاکبانان شهرداری املش هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس فرصتی را فراهم کرده تا مردم و صاحبان صنوف و اقشار مختلف، دغدغه‌ها و مطالبات خود را به‌صورت شفاف و صریح با رسانه مردمی خود مطرح و این خبرگزاری نیز بر خود تکلیف کرده تا مطالبات مردمی را در اولین فرصت پیگیری و تا حصول نتیجه، دنبال کند. 

اخیراً مطالبه‌ای با عنوان «کارگر املشی که با چرخ خراب مشغول به کار است» در این خبرگزاری ثبت شده بود که در توضیح آن آمده: چرخی که در تصویر قابل مشاهده است حمل‌کننده سطلی است که از ۴ چرخ یک چرخ آن خراب است و کارگر زحمتکش شهرداری املش را به سختی انداخته است. حدود ۱۵ روز است این کارگر زحمتکش با سه چرخ به کار خود ادامه می‌دهد. حالا سؤالم این است که آیا این رفتار وعدم توجه به سختی کار کارگران زحمتکش شهرداری املش منصفانه است؟ 

هزینه ۲۰ میلیاردی برای نوسازیی چرخ‌های پاکبانان شهرداری املش

بهرام آریامنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در املش با اشاره به جایگاه ارزشمند کارگران و نیروهای خدماتی در تحقق اهداف مدیریت شهری املش اظهار کرد: شهرداری برای فراهم کردن شهری پاکیزه، شاداب و زیبا برای شهروندان نیازمند تلاش‌های شبانه روزی پاکبانان و نیروهای خدماتی است. 

وی پاکیزگی و شادابی شهر را مدیون تلاش پاکبانان زحمتکش دانست و افزود: جمع آوری زباله‌هایی که در سطح شهر رها شده و همچنین بازگشایی مسیر فاضلاب‌های شهری و جمع آوری برگ‌های درختان در معابر بر عهده این قشر زحمتکش است. 

شهردار املش با اشاره به تولید روزانه ۱۳ تا ۱۵ تن زباله در این شهر گفت: در روزهای تعطیل و مناسبت‌های مختلف تولید زباله در املش ممکن است به ۲۰ تن در روز برسد که بخشی از این زباله‌ها توسط ماشین‌های جمع آوری زباله و بخشی نیز توسط پاکبانان چرخ بدست جمع آوری می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه ۱۴ نفر نیروهای خدماتی وظیفه پاکیزگی و نظافت شهر املش را برعهده دارند، تصریح کرد: متاسفانه در این شهر بیش از ۷۰ درصد معابر شهری و کوچه‌ها خاکی یا دارای آسفالت‌های نامطلوب و خراب است که نیازمند آسفالت هستند یقیناٌ چرخ‌های حمل زباله پاکبانان در این شرایط نامناسب آسفالت و فضای خاکی کوچه‌ها شاهد استهلاک و خرابی بیشتری خواهد بود علاوه بر این چرخ‌های جدید از کیفیت بسیار پائینی برخوردار هستند. 

آریامنش با اشاره به آغاز نهضت آسفالت در معابر شهری و کوچه‌های املش از خرداد ماه امسال بیان کرد: آسفالت ۶۰ هزار متر مربع از معابر و کوچه‌های املش برای سال جاری در دستور کار قرار دارد که تاکنون آسفالت ۲۰ هزار مترمربع انجام شده است. 

وی تامین رفاه نیروهای خدماتی و پاکبانان را از دغدغه‌های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر املش خواند و افزود: تعمیر و بازسازی چرخ‌های حمل زباله کارگران در اولویت برنامه‌های شهرداری است که بخشی از این چرخ‌ها عوض شده و بخشی نیز کوتاهترین زمان طی یک و ۲ روز آینده نوسازی خواهد شد. 

وی ضمن خداقوت و قدردانی از تلاش کارگران خدمات شهری املش گفت: طی ۸ ماه گذشته برای تعمیر، بازسازی و نوسازی چرخ‌های حمل زباله پاکبانان ۲۰ میلیار ریال هزینه شده و تعداد ۶۵ چرخ جدید برای امسال خریداری شده است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول