اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حمل یک میلیون تُن کالا از خراسان‌شمالی به سایر نقاط کشور

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از حمل یک میلیون و ۱۵۳ هزار تن کالا از این استان به سایر نقاط کشور طی چهار ماه نخست امسال خبر داد.

حمل یک میلیون تُن کالا از خراسان‌شمالی به سایر نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: یک میلیون و ۱۵۳ هزار تن کالا از این استان به سایر نقاط کشور طی چهار ماه نخست امسال حمل شد.

وی با اشاره به افزایش ۱۷ درصدی حمل کالا در این بازه زمانی گفت: این میزان کالا توسط ۷۷ هزار سفر به اقصی نقاط کشور حمل شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی عمده‌ترین کالای حمل شده را سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۵ درصد)، پودر آلومینیوم (۳ درصد) و گندم (۲ درصد) ذکر کرد و افزود: بیشترین جابه‌جایی کالا از شهرستان بجنورد انجام شده ضمن اینکه عمده‌ترین نقاط حمل کالا در این مدت، بنادر، استان‌های شمالی و خراسان‌رضوی بوده است.

وی تصریح کرد: ۸ هزار و ۲۸۳ دستگاه ناوگان باری شامل ۵ هزار و ۲۰ دستگاه انواع ناوگان باری و ۳ هزار و ۲۶۳ دستگاه وانت بار در بخش کالا خدمات‌رسانی می‌کنند.

مشتری تعداد شرکت‌های حمل بار دارای پروانه فعالیت در استان را ۲۶ شرکت برشمرد و ادامه داد: ۸ هزار و ۵۶۹ راننده در بخش کالا آماده خدمات‌رسانی هستند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول