اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

جابه‌جایی ۵۹۶ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در خراسان‌شمالی

معاون حمل‌ونقل خراسان‌شمالی گفت:۵۹۶ هزار و ۷۹۸ مسافر طی چهار ماه نخست امسال، توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در مقاصد درون و برون استانی جابه‌جا شدند که حاکی از افزایش ۱۵ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

جابه‌جایی ۵۹۶ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سعید سبحانی، معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: ۵۹۶ هزار و ۷۹۸ مسافر طی چهار ماه نخست امسال، توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان در مقاصد درون و برون استانی جا‌به‌جا شدند که حاکی از افزایش ۱۵ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

وی با اشاره به انجام ۷۹ هزار و ۸۵۰ سفر طی این مدت گفت: ۵۹ هزار و ۷۲ سفر در قالب ۳۸۸ هزار و ۲۱۴ مسافر درون استانی و ۲۰ هزار و ۷۷۸ سفر در قالب ۲۰۸ هزار و ۵۸۴ مسافر برون استانی بوده است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: در این بازه زمانی ۴۰ درصد از سفرها توسط مینی بوس، ۳۱.۲ درصد با اتوبوس و ۲۸.۸ درصد توسط سواری کرایه عمومی انجام شد.

سبحانی تصریح کرد: در مجموع ۷۴ درصد از سفرها درون استانی (۶۵ درصد مسافران) و ۲۶ درصد سفرها برون استانی (۳۵ درصد مسافران) بوده است.

وی ادامه داد: ۳۸ شرکت مسافری با ۸۲۱ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی شامل ۱۵۳ دستگاه اتوبوس، ۲۵۵ دستگاه مینی بوس و ۴۱۳ دستگاه سواری کرایه عمومی در استان مشغول فعالیت هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی شمار رانندگان بخش مسافری بین شهری را هزار و ۳۴۱ نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول