اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نخستین مدال مازندران در یونیورسیاد چین طلایی شد

ملی‌پوش وزن 58- کیلوگرم کشورمان در دیدار پایانی مسابقات یونیورسیاد چین، حریف ازبکستانی خود را شکست داد و دومین طلای تکواندو و سومین طلای کاروان ورزشی ایران را به نام خود ثبت کرد.

نخستین مدال مازندران در یونیورسیاد چین طلایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری؛ علیرضا حسین پور برای کسب مدال در مبارزه نهایی رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان مقابل «امیربک تورائف» از ازبکستان قرار گرفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۶ بر صفر و ۷ بر۶ مبارزه را به سود خود خاتمه داد، حسین پور دومین مدال تکواندو ایران را کسب کند. 

در طی ادوار برگزاری مسابقات یونیورسیاد این دومین مدال طلا مازندران است، سروش احمدی طلا و جواد امیری برنز مسابقات یونیورسیاد جهانی را در کارنامه ورزشی تکواندو مازندران دارند.

حسین پور برای رسیدن به مبازره پایانی «لیل برونو» از برزیل، «آچنینه از هلند، «بدارت ساموئل» از فرانسه و «پارک چن» از کره جنوبی را با نتایج مشابه ۲ بر صفر شکست داده بود.

تیم ملی تکواندو ایران تا کنون موفق به کسب دو مدال طلا توسط مهدی حاج موسایی و علیرضا حسین پور و یک مدال برنز توسط مهران برخورداری و چهار مدل برنز هم در بخش پومسه کسب کرده است.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول