اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

قدردانی از اقدام پهلوانانه بانو « سپیده بابایی» در میدان ورزشی و فضای مجازی

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، طی مراسمی از «سپیده بابایی» قهرمان کشتی آلیش که مدالش را به شهید طهرانی‌مقدم اهدا کرده بود، قدردانی کرد و اقدام شجاعانه این بانوی قهرمان در فضای مجازی و پاسخ به منتقدان را ستودنی برشمرد.

قدردانی از اقدام پهلوانانه بانو « سپیده بابایی» در میدان ورزشی و فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، عصر امروز در مراسمی با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، از اقدام قهرمانانه سپیده بابایی قهرمان کشتی آلیش که مدال مسابقات آسیایی خودش را به دانشمند شهید‌ طهران‌ مقدم اهدا کرد، تقدیر و قدردانی شد.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم، ضمن تقدیر از کار برجسته و فاخر این بانوی قهرمان، اظهار کرد:کاری که شما کردید کار بسیار ارزنده‌ای بود، اهدای مدال به یک شهید گرانقدر، نشان از دید وسیع و درک بالای شماست.

عالیشان با بیان اینکه این کار یک کار معرفتی و الگویی است،گفت: دشمنان این روزها سخت روی رنان و دختران ما کار می‌کنند ولی در این شرایط، بانوان ما افتخارآفرینی می‌کنند و این حرکت ارزنده شما خاص، اخلاقی و قابل احترام است.

وی با تاکید بر اینکه، این موضوع باید به یک فرهنگ تبدیل شود، افزود: خیلی از ورزشکاران مازندرانی مدال خودشان را به شهدا که قهرمانان واقعی هستند تقدیم می‌کنند و امیدوار هستیم این موضوع به یک فرهنگ تبدیل شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران همچنین از اقدام شجاعانه بانوی ورزشکار در فضای مجازی و پاسخ کوبنده به منتقدان تشکر کرد و گفت: بابت این شجاعت باید احسنت گفت و تشکر کرد. این اقدام به نوعی دوپینگ روحی، روانی و معنوی برای ورزشکاران است.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بیان کرد: در فضای گسترده ورزش مازندران بانوانی داریم در کنار ورزش به ارزش حجاب هم توجه دارند که ما ممنون دار این شیرزنان هستیم.

عالیشان گفت: این روزها دشمن در بحث حجاب‌زدایی خیلی کار می‌کند، اما این بانوی مازندرانی با این اقدام و پیام‌های بعد این اقدام جواب دندان‌شکنی به اقدامات ضدانقلاب داده است.

وی با بیان اینکه، باید این اقدامات را الگوسازی کنیم، افزود: این کار ارزنده شما در جامعه و مخصوصا در ورزش استان و کشور تاثیرگذار است.

«سپیده بابایی» بانوی مازندرانی نایب قهرمان کشتی آلیش آسیا در حاشیه این مراسم با بیان اینکه طبق نیتی که از قبل داشتم این مدال را روح شهید عزیز طهرانی‌مقدم کردم، اظهار کرد: یک سری کار‌ها دلی است و با این انگیزه اقدام کرد و امیدوارم توانسته باشم روح این شهید عزیز را شاد کرده باشم.

وی افزود: طبق تحقیقاتی که قبلا در زندگی‌نامه این شهید کرده بودم یک وجه اشتراکی بین خودم و این شهید عزیز می‌دیدم و سعی کردم راه شان را الگوی خودم قرار بدهم.

به گزارش فارس، سپیده بابایی بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آلیش زنان آسیا در کشور ازبکستان ، مدال نقره‌اش را تقدیم پدر موشکی ایران سردار شهید حسن طهرانی مقدم کرد که مورد توجه همگان قرار گرفت.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول