اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازگشت طرح زوج و فرد به هسته مرکزی شهر اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: طرح زوج و فرد شهر اصفهان که به منظور انجام هرچه بهتر عزاداری‌های مردم در دهه اول ماه محرم لغو شده بود دوباره به اجرا گذاشته می شود.

بازگشت طرح زوج و فرد به هسته مرکزی شهر اصفهان

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان که در اعلام قبلی برای انجام هرچه بهتر عزاداری‌های مردم در دهه اول ماه محرم لغو شده بود، مجدداً با هماهنگی شورای ترافیک استان از روز دوشنبه ۹ مرداد ماه به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان به منظور رفاه حال شهروندان صرفاً عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ اجرا خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه جریمه ورود به طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان ۱۰۵ هزار تومان است، گفت: این طرح براساس مصوبه شورای ترافیک استان برای کاهش آلودگی هوا و کاهش بار ترافیک این محدوده اجرا می‌شود و قطعاً رعایت قوانین و مقرراتی از این دست از سوی رانندگان نشانه فرهنگ بالا و احترام آنان به حقوق شهروندی است. 

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول