اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تدابیر ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی در اصفهان

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: محدودیت‌های ترافیکی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در شب و روز تاسوعا، عاشورا و شام غریبان در اصفهان اعمال خواهد شد.

تدابیر ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی در اصفهان

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در شب و روز تاسوعا، عاشورا و شام غریبان در اصفهان اعمال خواهد شد.

وی افزود: در ایام مذکور در محل‌های اجرای مراسم در خیابان‌های اصلی شهرهای استان ‌و در شهر اصفهان در محدوده‌های اطراف میدان امام(ره) ، حرم زینبیه، میدان احمدآباد به سمت ولیعصر، تقاطع خیابان صغیر اصفهانی به سمت خیابان کمال، چهارراه عسگریه، تقاطع پل میر-شیخ صدوق به سمت چهار راه نظر، میدان شهید لاوی، میدان بسیج به سمت خیابان فیض- میدان فیض- خیابان میر- خیابان مصلی- چهارراه فرایبورگ محدودیت ترافیکی اجرا می‌شود.

محمدی بیان کرد: همچنین در عصر روز عاشورا در میدان امام حسین(ع)، پلیس به منظور پوشش ترافیکی‌ و ایجاد محدودیت‌های لازم حضور کاملا محسوس خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پارکینگ‌ سیلو و سایر پارکینگ‌های مصلی بزرگ امام‌ خمینی (ره) برای توقف وسایل نقلیه در محدوده نماز جمعه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از همراهی و همکاری تمامی شهروندان و مسؤولان هیأت‌های مذهبی و عزاداری تقدیر و تشکر می‌کنیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته در سانحه‌ای دلخراش مسؤول هیأتی بدون هیچ گونه هماهنگی قبلی با پلیس و بدون رعایت نکات ایمنی با وجود تاکیدات مکرر و هشدارهای لازم در این خصوص نسبت به حرکت دسته عزاداری در مسیر حاشیه‌ای و تاریک با عزاداران سیاه پوش اقدام کرده بود، که نتیجه آن‌ فوت ۳ نفر از عزاداران و تعدادی مصدوم‌ بود.

محمدی تصریح کرد: مسؤولان هیأت‌ها حتما هماهنگی لازم را با خادمان مردم در پلیس راهور داشته باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول